Ga naar inhoud


Hoe zoeken vrijgzellen(mannen) de liefde op in deze tijd?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Op datingsites kom je wel vaker foto's tegen die niet over de vrijgezel zelf gaat. veelal wordt fakebook aan het account vastgekoppeld zodat foto's van overige familieleden automatisch worden geplaatst op het profiel.

Bij de oudere dames vind je zelfs foto's van kinderen en kleinkinderen, of jonge moeders die met hun kroost op de foto staan.

Er wordt te weinig nagedacht over de privacy van anderen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


45 minuten geleden, Tonskidutch zei:

mannen en hun libido :blink:

Ben jij even blij dat jij er vanaf bent? 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Je kan natuurlijk ook een lekker jong ding halen ergens uit het oost Europa of uit Thailand. De keuze is reuze en ze zijn dol op westerlingen ;)

Die kerel , nou .... , nee , zelfs dat niet !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, cookie monster zei:

Die kerel , nou .... , nee , zelfs dat niet !!

 

Zo had ik ooit een collega, ergens in de 50. Altijd bij paps en mams gewoond, nooit een vriendin of vrouw gehad, zag eruit als een zwerver die net van de landbouwtrekker was getrokken .... maar hij had altijd wel een scharreltje. Bleek dus al 30 jaar een notoire hoerenloper te zijn die met zijn racefiets door het hele land ging om weer aan zijn trekken te komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kiekiek zei:

Zo had ik ooit een collega, ergens in de 50. Altijd bij paps en mams gewoond, nooit een vriendin of vrouw gehad, zag eruit als een zwerver die net van de landbouwtrekker was getrokken .... maar hij had altijd wel een scharreltje. Bleek dus al 30 jaar een notoire hoerenloper te zijn die met zijn racefiets door het hele land ging om weer aan zijn trekken te komen ;)

 

Broodje aap verhaal 

3 uren geleden, kiekiek zei:

Je kan natuurlijk ook een lekker jong ding halen ergens uit het oost Europa of uit Thailand.

 

Dat kost niks?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Broodje aap verhaal 

 

 

 

Niet echt Drs. IJzerbout. Die man had wielrennen als hobby en ging gerust 100 km op de fiets zitten om een betaald vrouwtje te scoren en vervolgens het hele stuk weer terug. Met vakantie ging die op de fiets naar Zwitserland en Spanje en met de trein weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, Drs. IJzerbout said:

Dat kost niks?

Die doen het uit pure liefde.... En nee, ik wil hier niet alle dames (en heren) uit Thailand over een kam scheren, maar als er meer dan zeg 25 jaar leeftijdsverschil is, dan speelt er gewoon mee dat de Thai(se) een veel beter leven ziet voor zichzelf en de familie in Thailand....

Ik ken persoonlijk een aantal mannen die getrouwd zijn met Thaise dames, die het dus wel uit liefde hebben gedaan, maar die waren al vrij "verwesterd" voordat ze hun huidige man ontmoette... Maar ik ken er ook een paar die gewoon zijn financieel uitgekleed door de Thaise liefde....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Big fellow zei:

Maar ik ken er ook een paar die gewoon zijn financieel uitgekleed door de Thaise liefde....

Die ken ik ook wel! Huizen in Thailand laten bouwen, maar die kunnen nooit op naam van een westers iemand komen te staan, dus op naam van de Thaise vriendin.

..en je raad het al. Alles is klaar en afgebouwd, stukken grond er bij en plots is de relatie over.

Het is er niet eentje die ik ken, maar 5 gevallen in mijn directe omgeving!

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, drz zei:

Die ken ik ook wel! Huizen in Thailand laten bouwen, maar die kunnen nooit op naam van een westers iemand komen te staan, dus op naam van de Thaise vriendin.

..en je raad het al. Alles is klaar en afgebouwd, stukken grond er bij en plots is de relatie over.

Het is er niet eentje die ik ken, maar 5 gevallen in mijn directe omgeving!

 

 

Ik ken er ook eentje. Drie keer per jaar op en neer naar Thailand en 2 huizen daar gebouwd. Maandelijks maakte hij ook nog eens 500 euro over, waar daar een heel gezin van kon leven. Toen hij met pensioen ging, zou hij definitief daar gaan wonen ... maar toen maakte zij het uit.

11 minuten geleden, Big fellow zei:

Maar ik ken er ook een paar die gewoon zijn financieel uitgekleed door de Thaise liefde....

 

Een Thaise vrouw is maar op 1 ding uit: dollars of euro's. Zijn je centen op, dan hopt ze doodleuk naar een ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...