Ga naar inhoud


Probleem openen Icoon Bericht / Tel. / Contacten


Wimo01

Aanbevolen berichten

Sinds eergisteren 05/07 is er een probleem ontstaan met mijn smartphone.
Als ik op die iconen druk zie ik in een fractie van een sec. dat scherm openen, wel in enkel blanco en daarna is het weg.
Het is mij tussenin gelukt om een keer berichten toch te openen maar als ik een letter van een contact invul gebeurt er niets en is alles terug weg.
Iemand een idee? Waarom gaan die schermen niet open?

Heb de beide simkaarten eruit gehaald maar probleem blijft bestaan.

Heb wel bij contacten in de rapte kunnen zien dat er nog contacten instaan.

Heb wel bemerkt dat bij openen van een App. (bv. bank) de laatste tijd alles wat langer duurt. Er is wel nog 44% vrij.

 

Heb mijn toestel aan de laptop maar kan niks zien( komt niet in verkenner)
Werk via Orange B (momenteel voor tel.)

Simyo ES

 

Toestel: Wiko Pulp Fab 4G versie8

Android versie 5.1.1

Lolipop

aangepast door Wimo01
Fout in tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is wel een oude Android versie,

 

Ik denk dat je het toestel best terug naar fabrieksinstellingen zet.

 

Als je dan terug inlogt met je Google account worden de meeste apps die nog kunnen gedownload worden voor jou Android versie,

opnieuw geïnstalleerd.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, dat dacht ik ook al.

Ben momenteel nog bezig met nog foto's over te brengen naar comp.

Ja, contacten zal ik maar vergeten. Zal wel nieuwe maken.

Apps. die ik nodig heb zijn allemaal al genoteerd en kunnen dan opnieuw gedownload worden.

Probleem is dat  mijn smartphone niet zichtbaar is in verkenner. Dus 1 voor 1 foto's overzetten.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de GSM synchroniseert met je Google account dan komen je contacten en foto's gewoon terug.

Je kan je contacten, foto's.... ook op je pc bekijken.

Open de Chrome browser op je pc en log in met je Google account en je foto's, contacten, gmail... zie je dan op je pc.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Wimo01 said:

Bedankt, dat dacht ik ook al.

Ben momenteel nog bezig met nog foto's over te brengen naar comp.

Ja, contacten zal ik maar vergeten. Zal wel nieuwe maken.

Apps. die ik nodig heb zijn allemaal al genoteerd en kunnen dan opnieuw gedownload worden.

Probleem is dat  mijn smartphone niet zichtbaar is in verkenner. Dus 1 voor 1 foto's overzetten.

Als je een Google account hebt en je zet backup aan op je telefoon heb je na een reset gewoon het belangrijke weer terug en als je de foto´s ook aan hebt staan bij backup heb je die via Google drive ook nog allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jeevanhoof en Penthe

Allemaal goed en wel maar waar vind ik die gegevens?

Op mijn toestel staan alle vakjes aangevinkt voor synchronisatie en zelfs ook voor Back-up.

Maar op google?

Het enige dat ik nog zie staan in Google-drive is de 20 foto's die 1 voor 1 heb overgezet en in Foto's 1 die ik zopas heb overgezet+ een resem andere die al jaren verwijderd zijn van mijn toestel .

Maar de rest.....Contacten bv.

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Google ziet ik ze zelf ook niet maar als je de backup aan hebt staan zegt de telefoon wel wanneer de laatste backup is gemaakt en anders druk je zelf even op backup nu. Nadat je de telefoon gereset hebt hoef je ekel maar je google account in te vullen en de telefoon zou dan zelf moeten vragen om de backup terug te zetten.

 

Ik zelf heb net een Nieuwe telefoon gekocht en hoefde bij de nieuwe enkel maar mijn google account in te vullen en al het belangrijkste is terug op de telefoon het opnieuw instellen naar je wensen is lastiger vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, fluitje van een cent zeggen wij dan. =gemakkelijk.

Bij deze, vriendelijk bedankt.

Alles werkt weer terug zoals het moet.

Kan terug bellen en zie mijn contacten terug.

Mercikes

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dus, zelfde probleem opnieuw.

Ik herinner mij dat ik zondag de app van Caixabank opende en nadien had ik die problemen.

Nu doe ik opnieuw die app open en ja, zelfde probleem de drie iconen die niet opengaan.

Heb die verwijderd en opnieuw geinstall. maar met die app kan ik nu zelfs niet inloggen, na 1° maal user en pw.sluit de app zich vanzelf.

Opnieuw maar verwijderd. Zal wel op laptop kijken.

Bij mijn vorig bericht zei ik dat het werkte maar dat was zonder dat ik iets had gedaan, dus vanzelf opgelost.

Ga nu nog even afwachten maar als er niets uit de bus komt binnen een paar uur dan toch maar naar fabrieksinstelling gaan.

Kan niet meer bellen nu.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Wimo01 zei:

Allemaal goed en wel maar waar vind ik die gegevens?

 

Als je naar google gaat zie je rechts waar je kan inloggen met je Google account.

Daarna op de 9 puntjes klikken en daar zie je alles staan

Untitled.png

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je naar Google drive moet gaan dat weet ik, dat was niet de vraag.

Wat ik vind is de 20 foto's die ik via Share/ Opslaan in Drive 1 voor 1 daar gezet heb.

Wanneer ik op die 9 puntjes klik en dan op contacten personen zie ik ze nu eindelijk staan. En tot daarstraks stond daar niets.

Voor de rest zie ik niks

 

Maar zoals gezegd wacht ik nog een beetje af of die 3 iconen terug functioneren nu die App van Caixabank verwijderd is.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...