HansSurfer Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Is er iemand bekend met de nieuwe PLL lnb van Inverto die de IBU overtreft?
Ventura Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Geen ervaring mee. Wel veel filmpjes gezien op youtube over deze lnb test in India.
diamond Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Had sprietje het niet over een nieuwe lnb van inverto die zou uitkomen zou het deze pll lnb zijn?
Sprietje Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Het is in ieder geval een lnb door Inverto gemaakt voor het grote internationale bedrijf voor telecommunicatiediensten Bharti Airtel Limited, ook bekend als Airtel, gevestigd in India. Het gaat waarschijnlijk om een andere uitvoering van de al bestaande Inverto premium pll lnb welke er in single, twin en quad uitvoering is. Voor deze nieuwe lnb valt ook te lezen: - Single universal offset converter Inverto Pro IDLO-SNS411-OOPRO-OPN - PLL - Twin universat offset converter Inverto Pro IDLO-TWS411-OOPRO-OPN - PLL - Quad universal offset converter Inverto Pro IDLO-QDS411-OOPRO-OPN - PLL Gelukkig is de kopdiameter met 60mm wel kleiner dan de al bestaande Inverto Pro PLL die 69mm is en moeilijk voor multifeed te gebruiken is. Verder zijn de aansluitingen bij deze serie anders opgebouwd. Waar de aansluitingen bij de bestaande Inverto pro pll versie achter elkaar zitten waardoor de lnb toch wel wat lengte heeft, is deze nieuwe 411 serie compacter. Bij de twin-uitvoering zitten ze naast elkaar, bij de quad-uitvoering twee naast elkaar en twee achter elkaar. Dit maakt deze lnb bijv. erg geschikt voor de Wavefrontier T55 en T90 als de lnb precies boven de draagarmen zit. Ik denk niet dat deze 411 serie de vervanger voor de Inverto Black Ultra gaat worden.
HansSurfer Geplaatst: 9 juli 2020 Auteur Geplaatst: 9 juli 2020 Bedankt, we zullen zien als ze ook hier verkrijgbaar zullen zijn. Het lijkt me een versie waar ze de versterking hebben opgeschroefd. En er zit pro in het typenummer dus geen ultra.
Sprietje Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Je kunt ze in Bulgarije bestellen. Ze kosten resp. voor de single, twin en quad 19 lv, 28 lv en 39 lv, dat is resp. €9,50, €14,- en €19,50.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Ik zie "made in China" op dat doosje staan. Dus ik kreeg gelijk rode vlekken in m´n nek. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Ventura Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 18 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik zie "made in China" op dat doosje staan. Dus ik kreeg gelijk rode vlekken in m´n nek. Uiteraard zal men waakzaam moeten zijn als iets "made in China" is. Inverto maakt wel mooie marketing slogan. Op hun verpakking staat "Designed by Inverto in Luxemburg" en op de lnb "made in China". Idem voor Spaun daar staat "Made in P.R.C" om het mooi te verwoorden.
Sprietje Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Op het filmpje dat op internet te zien is, wordt de Inverto Airtel 411 lnb o.a. vergeleken met de Inverto Black Ultra zowel bij 10.849MHz, SR 45.000 als bij 11881MHz, SR 27.500 is de signaalkwaliteit hetzelfde, zie:
HansSurfer Geplaatst: 9 juli 2020 Auteur Geplaatst: 9 juli 2020 Bij dit filmpje wint de Black Ultra met aangepaste feedhorn nog steeds.
Sprietje Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Het model van de Inverto Airtel 411 PLL twin en quad lnb is gelijk aan het model van de Inverto Pro Wideband lnb.
Ventura Geplaatst: 10 juli 2020 Geplaatst: 10 juli 2020 Qua uiterlijk wel, qua techniek niet. De Airtel/Inverto lnb heeft een hoge lo en lage lo band. Terwijl de Inverto Pro Wideband voor de hoge en lage band 1 lo heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen