Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juli 2020 Geplaatst: 12 juli 2020 Hallo Sat vrienden. Ik ben op zoek naar een Diseq switch voor een gebouw met enkele appartementen. Daar wil ik 2 schotels plaatsen voor 2 verschillende satellieten. Dus 8 ingangen met eventueel een terrestische ingang voor FM/VHF/UHF Dan zijn er 8 partijen die willen 1 en een enkele wil 2 aansluitingen. Dus ik schat dat ik aan 12-16 uitgangen voldoende heb. Wie kan me een goede switch aanbevelen? Het hoeft niet de goedkoopste te zijn.. IJzerbout wil graag goede kwaliteit. Hoofdzaak betrouwbaar. Wil er later geen omkijken naar hebben. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2020 Geplaatst: 12 juli 2020 onze e-installateur in Duitsland zweerde bij Triax pdf'je had ie nog nooit voor terug hoeven komen The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Ventura Geplaatst: 12 juli 2020 Geplaatst: 12 juli 2020 (aangepast) Zegt Televes iets bij u? Als "when quality matters". Ontworpen en gefabriceerd in Spanje. Maw geen "Made in China/RPC" meuk in uw termen. Ervaring: degelijk, solide en nu in duurtest bij een locatie. Tot heden nog geen "gezaag" van gebruikers. Prijzig wel verdedigbaar als het om kwaliteit gaat. Televes Nevoswitch voor 12 aansluiting: https://www.televes.com/uk/7142x2-nevoswitch-equipped-with-9-quad-inputs-and-12-outputs.html Televes Nevoswitch voor 16 aansluiting: https://www.televes.com/uk/7142x3-nevoswitch-equipped-with-9-quad-inputs-and-16-outputs.html 12 juli 2020 aangepast door Ventura
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juli 2020 Auteur Geplaatst: 12 juli 2020 Ik ga het bestuderen. Alvast bedankt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
a33 Geplaatst: 12 juli 2020 Geplaatst: 12 juli 2020 En als je Unicable/JESS wilt? Dan natuurlijk een Jultec. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Ventura Geplaatst: 13 juli 2020 Geplaatst: 13 juli 2020 Even contact opgenomen met een broeder in Riyadh en nagevraagd wat voor type multiswitch het meest wordt afgenomen. Hij informeert Next multiswitch made in Turkey.
Big fellow Geplaatst: 13 juli 2020 Geplaatst: 13 juli 2020 Opvallend dat niemand Spaun roept? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 juli 2020 Auteur Geplaatst: 13 juli 2020 Ik ben het allemaal aan het bestuderen. Met consumerspullen ben ik niet zo goed meer op de hoogte. Ben daar al weer een paar jaar uit. Vandaar dat ik dacht: ik vraag het even hier. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juli 2020 Moderator Geplaatst: 13 juli 2020 Deze moet je toch zeker aanspreken. Duits fabrikaat! Kathrein! 19"behuizing! https://www.kathrein-ds.com/produkte/sat-zf-verteiltechnik/multischalter/245/exr-2916-19?c=136 https://www.kathrein-ds.com/produkte/sat-zf-verteiltechnik/multischalter/246/exr-2932-19?c=136 Typ: EXR 2916-19" Bestell-Nr.: 2050000001 Teilnehmeranschlüsse: 16 Eingänge: 1 x terr./8 x Sat-ZF Frequenzbereiche: 5-862/950-2150 MHz Anschlussdämpfung ¹) Ausgang: 1–16 Entkopplung horiz./vert.: 25 dB Max. Ausgangspegel ²): 109 dBμV Steuerung mit DiSEqC™: Vert./horiz., low/high Pos. A/B Steuerung ohne DiSEqC™ mit 14/18 V und 0/22 kHz: Vert./horiz., low/high (Pos. A) Steuerung ohne DiSEqC™ mit Tone Burst: Pos. A/B Stromaufnahme/Teilnehmer: 30 mA Abmessungen (B x H x T): 482,6 (438) x 88,1 x 480 mm Gewicht, ca.: 7,6 kg Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 juli 2020 Auteur Geplaatst: 13 juli 2020 Kijk...dat is het betere werk. Als het voor mezelf was kocht ik het gelijk..maar mijn kennis heeft hiervoor niet het nodige wisselgeld in de kassa. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Big fellow Geplaatst: 13 juli 2020 Geplaatst: 13 juli 2020 Als het niet voor jezelf is, koop dan een merk waar goede lokale support voor is, en uiteraard kwalitatief goed. Tenzij jij de support wilt wezen 😉 “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Mojo Geplaatst: 13 juli 2020 Geplaatst: 13 juli 2020 (aangepast) Spaun SMS 9807 NF. Nur €119,00 13 juli 2020 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Ventura Geplaatst: 13 juli 2020 Geplaatst: 13 juli 2020 Is Blankom wat iets? Ook made in Germany. Of is dit overkill 🤣? https://www.blankom.de/headend-multiswitch/headend-multiswitch-blankom-bms-series/
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 juli 2020 Auteur Geplaatst: 13 juli 2020 Om van te watertanden..maar zal over het budget uitschieten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mebo870 Geplaatst: 13 juli 2020 Geplaatst: 13 juli 2020 Heeft zo'n switch in een 19"behuizing nu voordelen ten opzichte van opbouw? The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen