Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Grundig TV in mijn Camper aangesloten op een Oyster schotel . Als ik de TV aanzet komt er te staan ongeldige service dat duurt een aantal seconden en dan komt het beeld.

Dit was in het verleden niet zo weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn ?

Geplaatst:

Ja, maar die gebruik ik niet. Is ook niet meer te gebruiken i.v.m overstap naar DVB T2. Ik gebruik hem nog alleen als satelietTV

Geplaatst:

dat heb ik dus met de panasonic ook en die geeft ook de melding dat er geen services gevonden zijn ALS ik de bron ingang automatisch laat kiezen

als ik die vastzet op AV1 HDMI krijg ik die melding niet

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Satellietontvanger is ingebouwd in de TV. Ik denk dat de ontvanger van het signaal op een of andere manier niet meer snel genoeg is.

• Moderator
Geplaatst:

Wat voor CI module gebruik je?

Het is een melding in combinatie met het decoderen, sommige Aston CI modules met een niet actuele software versie hadden daar onder meer last van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik gebruik op moment geen ci module ik heb geen abonnement meer in mijn camper. Bijkomend is als ik aan het kijken ben dat soms het signaal wegvalt. Als ik opnieuw opstart dan is het er meestal weer. Lijkt op een breuk of slechte soldering in de ingebouwde satellietontvanger.

Geplaatst:

Als de schotel is uitgericht bijv. op Astra 1 en de tv maakt gebruik van de ingebouwde satellietontvanger dan komt er te staan ongeldige service echter niet altijd Ook kan het zijn dat het beeld plotseling wegvalt dan wordt het beeld blauw en staat er geen signaal. Als de tv aangestuurd wordt door de Oyster receiver dan heb ik gewoon beeld. Het probleem is  de receiver van Oyster is niet HD dus dan geen HDTV.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen