georges Geplaatst: 26 juli 2020 Geplaatst: 26 juli 2020 hallo, ik heb een aangepaste zenderlijst bewaard op dreamboxedit en succesvol doorgestuurd naar de VU+ULTIMO 4K. Normaal moet je om te installeren even de stroom afzetten en rebooten. Spijtig genoeg vind ik steeds de oude geïnstalleerde zenderlijst terug. Hoe zou dat kunnen verholpen worden? Met dank bij voorbaat.
bellejt Geplaatst: 26 juli 2020 Geplaatst: 26 juli 2020 voor je zenderlijst moet je toch niet rebooten. FTP zenderlijst naar box en enkel de gebruikersface interface herstarten. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2020 Geplaatst: 26 juli 2020 dreamboxedit stuurt zelf een reinitialisatie aan de receiver opdat de nieuwe zenderlijst / settings ook meteen actief is niet stroom afzetten of de kerstboom afbreken Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
bellejt Geplaatst: 26 juli 2020 Geplaatst: 26 juli 2020 doet het inderdaad maar op mijn duo 2 moet ik ook de interface eens herstarten omdat blijkbaar nog oude gedeeltes blijven hangen in de algemene zenderlijst.Degene met mappen is dan wel goed.Een raar verschijnsel dat mss eigen is aan vix of de EPG lijst Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2020 Geplaatst: 26 juli 2020 er staan in de map op de pC bestanden.org en bestanden.bak, als je die altijd verwijderd gaat echt alleen de laatste lijst naar de Ultimo4K je mag ook herstarten, maar je moet nooit de stroom eraf doen zoals goerges doet want dan wordt niets opgeslagen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
georges Geplaatst: 26 juli 2020 Auteur Geplaatst: 26 juli 2020 Wel bedankt hulpvaardigen. Alles is zoals ik het wou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen