Mimisiku Geplaatst: 3 augustus 2020 Geplaatst: 3 augustus 2020 17 minuten geleden, Sharky1 zei: Ik ben begonnen met de installatie zoals Mimisiku heeft beschreven met softcamversie (enigma2-softcams-oscam-all-images_11.577-emu-r-798-arm+mips-all.ipk). De box opnieuw geflashed. Vervolgens heb ik de installatie volgens de tutorial van Gigablue gedaan Nee, ik heb geschreven, eerst de softcammanager installeren! Daarna pas een correcte OScam installeren. Die is waarschijnlijk 'leeg' en bevat géén default configuratiebestanden. Die moet je zelf plaatsen.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
bellejt Geplaatst: 3 augustus 2020 Geplaatst: 3 augustus 2020 mss is dit wat help : https://www.enigma2.net/tutorial-how-to-install-oscam-on-teamblue/. PS : mss eens een gewone versie zonder die 798 installeren.Daarvan lopen er op het internet een aantal rond die gewoon niet werken. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
mebo870 Geplaatst: 3 augustus 2020 Geplaatst: 3 augustus 2020 Met bovenstaande tutorial link moet het nu toch echt lukken, beter uitgelegd ga je het niet vinden. Wat betreft die configuratie bestanden die kan je gewoon kopiëren uit je VU + The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen