Con Geplaatst: 29 juli 2020 Delen Geplaatst: 29 juli 2020 Een kennis van mij heeft een Iphone en een Ipad en krijgt deze melding als ze een mail beantwoord of doorstuurt. Als ze zelf een mailtje stuurt gaat alles goed. Iemand bekend met dit probleem? (het ziet er naar uit dat het niet aan haar host ligt) Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 29 juli 2020 Delen Geplaatst: 29 juli 2020 (aangepast) Waarschijnlijk GMail met POP3? Als ik onderstaande lees dan lijkt wel aan de provider te liggen. Die blokkeert mail via een spam filter. https://support.google.com/mail/thread/18732851?hl=en Edit Ah, ik zie dat de Apple email client er ook last van heeft. Kan je een andere email client proberen? 29 juli 2020 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 30 juli 2020 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2020 Ik heb even de smtp van Versio (host) geprobeerd en daarna smtp van Gmail, beide gaven deze bom-melding. Althans op een Iphone en Ipad. Ze gaat het nog even proberen op een Windows PC. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pionewbie Geplaatst: 30 juli 2020 Delen Geplaatst: 30 juli 2020 (aangepast) Contact opnemen met de host (e-mail server). Volgens mij staat daar een instelling verkeerd. Kennis kan e.e.a. testen om een overzicht te krijgen wat er niet goed is: https://www.mail-tester.com/ 30 juli 2020 aangepast door Pionewbie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen