on1bes Geplaatst: 6 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2020 Ja, inderdaad, sinds woensdag 18u zijn er terug 888 ondertitels op VTM en Vier, maar nu zijn ze op VRT verdwenen. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
charlesduco Geplaatst: 6 augustus 2020 Geplaatst: 6 augustus 2020 Dit is een schending van artikel 180 van het Vlaams Mediadecreet: Art. 180. [§ 1. Dienstenverdelers geven de lineaire televisieomroepprogramma’s die deel uitmaken van hun aanbod van televisiediensten in de Vlaamse Gemeenschap, onverkort, ongewijzigd en in hun geheel, door op het ogenblik dat ze worden uitgezonden. Dat geldt ook voor de bijbehorende diensten, vermeld in artikel 185, § 1, tweede lid, laatste zin. Die laatste zin in artikel 185 luidt als volgt: In deze titel worden onder bijbehorende diensten onder meer verstaan : ondertiteling, audiobeschrijving, gebarentaal en auditieve ondertiteling. Klacht indienen tegen TV Vlaanderen kan via https://vlaamseregulatormedia.be/nl/contact/klachten
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2020 Ze, TVV, zal dat ongetwijfeld doorgeven, wanneer het ook bij hun binnen komt, waarom zouden de ondertiteling uit de stream filteren? Ergens in de technische keten zal wat mis gaan, maar bij welke partij, dat is de vraag. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kabeltje87 Geplaatst: 6 augustus 2020 Geplaatst: 6 augustus 2020 1 uur geleden, ceesv zei: Ze, TVV, zal dat ongetwijfeld doorgeven, wanneer het ook bij hun binnen komt, waarom zouden de ondertiteling uit de stream filteren? Ergens in de technische keten zal wat mis gaan, maar bij welke partij, dat is de vraag. Ongetwijfeld. VRT zegt, wij geven ondertitels door. TVV beweert dan wij ontvangen niets. En daar blijft het bij. Er wordt niet verder gezocht. Laat staan dat ze eens met elkaar praten. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 6 augustus 2020 Geplaatst: 6 augustus 2020 En weer weg op VTM....... ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2020 Dit is niet iets voor een helpdesk, die zullen naar elkaar wijzen. Probeer een technisch contact te bellen bij een van de 2 partijen, die zullen zeker gaan zoeken naar de oorzaak. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kabeltje87 Geplaatst: 6 augustus 2020 Geplaatst: 6 augustus 2020 Zoals Geert Hoste al zei: Çois (spreek uit Swa) hier kommen, tellefon!!!!! En als je met de Swa gesproken had, was het probleem op gelost. Alle gekheid op een stokje, onze ingang tot een service provider is toch de helpdesk. En als die het niet kan oplossen moeten ze het doorgeven. En dit gebeurt hier onvoldoende, of er zitten onbekwame technici in de organisatie. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2020 Die helpdesk kan bijvoorbeeld in Turkije zitten, en heeft geen enkel direct contact met de moeder maatschappij. Ze hebben een handboek waarmee ze standaard vragen beantwoorden, maar dit probleem kunnen ze niets mee. Met een beetje zoeken moet je toch een spoor van de organisatie in België kunnen vinden, en dan met wat vriendelijke woorden verder in de organisatie kunnen komen? IK heb gekeken naar een specifiek lid van dit forum die dit zou kunnen oppakken, maar die was hier voor het laatst een paar maanden geleden. Misschien leest die mee... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
on1bes Geplaatst: 6 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2020 @cees maar het is toch wel raar, dat als je een beetje technisch doet, en wat cijferwerk meegeeft, en wat aanhoud, dat ze ineens wakker worden en dat er toch ineens iets zou schelen.. Dat is me een jaartje of zo ook gelukt , met vrijwel hetzelfde probleem. Nu dus ook. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2020 Wel, luister eens een dagje mee met de helpdesk. Je zult versteld staan wat voor verhalen je dan te horen krijgt. Je raakt snel afgestompt op zo een afdeling en om dan net die ene klacht serieus te kunnen nemen moet je het treffen. Telefonische helpdesk medewerkers krijgen niet echt goed betaald, en zonder de beroepsgroep te willen krenken, gaat ook hier het gezegde op: "Pay peanuts and you get monkeys." Bij Canaldigitaal hebben/hadden ze Henk, die had toegang tot de interne organisatie en kon wel problemen oplossen. De telefonische helpdesk is slechts een voorgeprogrammeerd antwoord apparaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kabeltje87 Geplaatst: 7 augustus 2020 Geplaatst: 7 augustus 2020 12 uren geleden, ceesv zei: Bij Canaldigitaal hebben/hadden ze Henk, die had toegang tot de interne organisatie en kon wel problemen oplossen. Wat dus de sketch van Geert Hoste bevestigd: Spreek met de Swa en je hebt resultaat.... ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Mimisiku Geplaatst: 7 augustus 2020 Geplaatst: 7 augustus 2020 Vroeger kon je gewoon opzeggen.. Dan bleek er toch ergens in een achterafkamertje 1 persoon te zitten die wél contact had met 'mensen met invloed' Nu zijn de contracten zo dichtgetimmerd dat je als consument vaak een jaar of zelfs 2 jaar moet 'uitzitten'. Geld hebben ze toch al binnen! Alleen als je contractvrij bent werkt dat nog... En dan krijg je ook nog verbazend veel voor elkaar!! Wel altijd netjes en beschaafd communiceren! Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.. Als je meteen begint met schelden is de bereidheid direct nul... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
charlesduco Geplaatst: 7 augustus 2020 Geplaatst: 7 augustus 2020 17 uren geleden, Kabeltje87 zei: En weer weg op VTM....... Als je dit meldt via het e-mailadres van de TV Vlaanderen klantendienst wordt het effectief doorgegeven en opgelost. Voor Eén HD was het de volgende voormiddag al opgelost.
Jean-Claude Geplaatst: 8 augustus 2020 Geplaatst: 8 augustus 2020 zonet een gesprek gehad met de klantendienst van tvv. Volgens hen hebben de techniekers het probleem gisteren opgelost en moet men een fabrieksreset uitvoeren. juist - ja ....... om eerlijk te zijn : ik had de indruk dat de 888 ondertiteling wel aanwezig was op 13 uur als het nieuws begon, maar dat ze tijdens de uitzending terug is "uitgevallen". Nu in elk geval terug geen ondertitels meer op vtm & co. het kostte me enige moeite om de klantendienst hiervan te overtuigen, maar bon, ze gingen het opnieuw aan de techniekers doorgeven, ook het feit dat de ondertiteling blijkbaar aan/uit springt. Terug aanzetten lijkt geen probleem, maar het mag niet terug uitspringen want dan zijn we weer naar af. Ze gingen de boodschap doorgeven - afwachten maar. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
on1bes Geplaatst: 8 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2020 Klopt volledig Jean-Claude. Op VTM en ZES niets meer en op Vier wel. Ik heb nog een bericht gestuurd vandaag via Messenger, maar was net te laat. Na 17u reageren ze enkel nog met een welkomstboodschap met hun openings-uren, maar verder doen ze daar NIETS mee. Verloren moeite dus tot maandag. Ik had gisteren al moeten reageren, maar ik gaf hun nog wat respijt. Tevergeefs dus. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen