Ga naar inhoud


Duitse zenders via DVB-T2 in grensstreek


Tvoverair

Aanbevolen berichten


Hallo RicardoBelli, 

Ik ga hem vanavond een verdieping  lager vertikaal op wesel proberen te richten. Zoals jij in dit topic al eerder inbeschreef met landkaart de richting ongeveer bepalen. Wat ik merk aan deze antenne is dat hij behoorlijk richtgevoelig is dus ik hoop dat ik ergens een plek kan vinden waar vrij uitzicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Tvoverair zei:

Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik gedeeltelijk zenders binnenkrijg? Ik richt mijn antenne op kleve horizontaal maar krijg alleen het ard pakket met toegevoegd wdr van het wdr pakket. Verder krijg zenders als bibel tv , DMAX HD, eurosport 1 en teleshopping kanalen binnen.  

Je had die vraag al eerder gesteld, en beantwoord gekregen.

 

Lees dit onderwerp nog eens door vanaf het begin, wat we beginnen nu in een cirkel te draaien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een toelichting op de vreemde situatie Kleve/ Wesel. De zender in Kleve wordt (of werd) beheerd door ARD en Wesel door Freenet, voorheen Media Broadcast/ Telecom. De enige twee kanalen uit Kleve, 35 en 46 zijn 100% identiek (SFN) met Wesel.

 

Als iemand in de buurt van Kleve woont in een bar slechte ontvangst situatie met alleen behoefte aan ARD mux dan heeft die zender enig nut. De meeste Duitsers zullen zich waarschijnlijk niet tevreden stellen zonder ZDF en hebben dan ook Wesel nodig. En heb je Wesel, dan heb je alles dus is Kleve overbodig.

 

Ik heb op een Duits forum geprobeerd antwoord te krijgen op de naar mijn idee overbodige DVB-T2 zender in Kleve maar dat is mij niet gelukt. Het lijkt erop dat het een erfenis uit het verleden is + de mensen daar aan het werk te houden. Als iemand er een andere verklaring voor heeft hoor ik dat graag!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze afbeelding zocht je voor mij

RicardoBelli!  !?

4 uren geleden, RicardoBelli zei:

Hallo tvovair ,ben je der weer probeer de antenne vertikaal  op wesel  uit te richten .ik pak hier bijde maar wesel is sterker .ps hier heb ik de oude harkantenne  net 10 minutten geleden  gefotografeerd  .imageproxy.php?img=&key=0271d8443c2a39dd

20200815_152735.jpg

20200815_152735.jpg

De onderste is de harkantenne 

Deze afbeelding !?

RicardoBelli .

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, RicardoBelli zei:

Goedenavond allen  , ja Mr Dish  de onderste is wat ze bij ons vroeger de hark Noemde . Deze heb ik vanmiddag nog gefotografeerd  . Staat er dus nog  .en ben je al aan het experimenteren  met je grote hekwerk ???????

 

 

 

 

Nee

Ben met een filter lijn aan het bouwen geweest voor een vijverpartij.

Volgende is een filter lijn voor het zwembad , en dan niet van Intex of een ander merk . Maar van beton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...