hereberie1234 Geplaatst: 15 augustus 2020 Geplaatst: 15 augustus 2020 beste forumleden gisteren maakt ik een opname professor T. op zender ketnet (audio descriptie ) In de pre-time (voor de start van het programma ) ingesteld op 3 minuten was het beeld en geluid aanwezig . Bij de effectieve start van het programma viel het geluid weg ; dus net op het moment de het programma effectief begon, voor welgeteld 15 minuten. Daarna verder volledig beeld en geluid , tot het einde van het programma en ook in de post -time 30 minuten nadien nog in orde. De zender ketnet van bij telenet is niet gecodeerd dus aan de module nagravision van telenet kan het niet liggen . Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ? Hereberie 1234
Satterdam Geplaatst: 15 augustus 2020 Geplaatst: 15 augustus 2020 mogelijk een onderbreking van het geluidsspoor
minplus Geplaatst: 17 augustus 2020 Geplaatst: 17 augustus 2020 Soms krijg je zoiets geks bij een "kromme volt". Dan is het meestal verholpen door hem helemaal uit te zetten, halve minuut uit en weer opstarten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
hereberie1234 Geplaatst: 18 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2020 goede avond satterdam minplus ik heb nog over deze opname waar een stuk geluid ontbreekt even verder nagedacht. De enige conclusie is dat er bij de uitzending iets is misgelopen met het pasten van de audio descriptie bovenop het beeld bij de vrt zelf . ten eerste het geluid viel weg op het moment van de start van het programma . de ontvanger heeft hierop geen betrekking omdat hij reeds 3 minuten bezig was met opnemen en de tijdsinstellingen niet om dit moment stonden. ten tweede het origineel geluidspoor werd door vrt gemanipuleerd , om in plaats van het origineel spoor een gemixte versie met audio-descriptie van te maken . de stream bevat ook altijd het geluidsspoor , dus het signaal werd binnengenomen, en indien er een fout zou geweest zijn in de audio demodulator van de ontvanger , dan is het toch wel heel toevallig tijdens één enkele opname en nog nooit tijdens het rechtstreeks kijken. het moment dat dit juist wegviel is ook precies gelinkt aan de start van het programma. tot zover mijn conclusies. Hereberie
minplus Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 En, de zaak voor alle zekerheid opnieuw opgestart? Want soms zoek ik geen complexe verklaring maar verhelp het probleem op een heel primaire wijze. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2020 Geplaatst: 19 augustus 2020 (aangepast) je komt vaker de gekste dingen tegen op VRT met betrekking tot de subkanalen en audio kanalen daar klagen ze al jaren over op sat4all en bellen niet eens de VRT om na te vragen wie nu weer op het toetsenbord in slaap gevallen is met het voorhoofd op de escape toets en er kwam nog nooit een fatsoenlijk antwoord van de VRT overigens waarom dit topic de tag heeft van faq: begrijp ik als lezer helemaal niet 19 augustus 2020 aangepast door Tonskidutch faq: Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
minplus Geplaatst: 19 augustus 2020 Geplaatst: 19 augustus 2020 Ik zie faq al een tijdje verschijnen bij dingen, heb me afgevraagd wat het zou kunnen betekenen. Geen idee, fout alternatief quotum oid., dus verder genegeerd als zijnde iets onzinnigs. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 19 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 19 augustus 2020 faq is de afkoring van frequently asked questions. Kennelijk een bugje in de software Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2020 Geplaatst: 20 augustus 2020 ceesv, letterlijk vertaald betreffende de TAG => is het inderdaad frequently asked questions de vraagstellers met een probleem vraag hebben meestal niet eens gezocht op het forum dus kan er volgens mij geen sprake zijn van een vaak gestelde vraag. maar laat het duidelijk zijn de TAG is eigenlijk ook een bugje in het hoofd van de vraagstellers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Moderator ceesv Geplaatst: 20 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 20 augustus 2020 In dit geval was het en bugje in de forum software. De posters met het label FAQ is niets te verwijten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2020 Geplaatst: 20 augustus 2020 ik verwijt ook niemand iets maar je kan wel eens een foutje maken FAC of FAQ soms zit ik er zelf ook naast en bedenk me of dat de juiste TAG was zo veel voorkomend is Michels vraag namelijk niet, zie hier Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen