RikDC Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 Goede morgen , Gewoonlijk zit ik met mijn problemen op het forum van VU maar deze keer heb ik een doos Dafalgan nodig voor mezelf en mijn PC. Ik begin er stilaan hoofdpijn van te krijgen van mijn zoektocht....... Een tijdje geleden stak ik een SD kaart met foto's van m'n fototoestel in de interne kaartlezer van mijn PC. Vervolgens gebeurde er niets..... De PC "ziet " de SD kaarten niet meer. De SD kaarten doen het wel in mijn laptop. Ik zocht het internet af en probeerde verschillende oplossingen maar niets helpt. Kan iemand mij de gouden tip geven. Bij de schijfstations is deze alleszins ook niet te vinden. Ik zocht naar drivers op de site van Medion maar deze zit er ook niet bij. Dank bij voorbaat. Rik
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 (aangepast) die >interne< SD kaartlezer zit vaak in de pC in een USB hub verbonden op het "motherboard" in enkele gevallen is door een update van je pC deze hub niet correct aangesproken of wordt echt niet meer ondersteund wegens driver issues. dat gebeurd wel vaker met iets oudere hardware je kan heel veel tijd investeren die >interne< SD kaartlezer toch weer aan de praat proberen te krijgen of je gaat een extern SD kaartreader gebruiken danwel alleen op je laptop 18 augustus 2020 aangepast door Tonskidutch of Waiting James Bone, Abi Farrell
RikDC Geplaatst: 18 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2020 Bedankt , ik vreesde al dat ik een hoop moeite deed voor niks. PC is meer dan 10 jaar oud. Rik
Satterdam Geplaatst: 16 november 2020 Geplaatst: 16 november 2020 Is een veel voorkomend probleem. Heb ik ook gehad. welke windows draai je ? bij mij speelde het probleem met windows 7
Tonskidutch Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 ik heb deze HP pavilion met al die zooi erin en stof erop. Ik heb er Opensuse op gezet en nu werken alle cardreaders weer geinig hè? Waiting James Bone, Abi Farrell
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen