Tvoverair Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 Voor de grap kijk ik wel eens naar zenderpakketten van verschillende kabel tv aanbieders in Nederland. Het valt me op dat extra zenderpakketten vaak aangevuld worden Duitse,Turkse,Hindi,Franse zenders. Wat ik me afvraag is hoe komt zon kabelaar aan deze tv zenders? Wat moet een kabelaar doen om bijvoorbeeld een private zender als prosieben te kunnen aanbieden via hun netwerk in Nederland?
Moderator ceesv Geplaatst: 18 augustus 2020 Moderator Geplaatst: 18 augustus 2020 Een contract afsluiten voor de doorgifte vergoeding. Technisch een aanvoer inrichten, via Satelliet of glasvezel kabel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2020 Geplaatst: 19 augustus 2020 overigens waarom dit topic de tag heeft van faq: begrijp ik als lezer helemaal niet Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen