katan Geplaatst: 21 augustus 2020 Geplaatst: 21 augustus 2020 (aangepast) Zo he sinds jaren weer aan de schotel 😉(vlakantenne) gesleuteld enigste nadeel vond ik 1 satelliet Nu sinds gisteren opgelost via (nieuwe ) rotor Ik zwoer bij stab motor (had er nog een liggen was van 2004 )🤣 Ff opgesloopt wat een verschil met andere deze stab alles metaal andere rad enz plastic Maar ja die deed het ff paar dagen toen was hij echt op 🙁 Gelijk weer een besteld maar ja stab (usals)nergens haast te krijgen uitverkocht enz Nu amiko besteld ...maar ja daar kwam het probleem is Diseq 1.2 stab zocht alles zo op zo jammer 😉 Na veel gepuzzel kwam ik er nog niet uit tot ik weer hier ff keek op deze gewéldig site met deze link https://www.sat4all.com/forums/topic/323176-diseqc-12-instellen-op-vu-duo/ Super bedankt hij doet het nu wel deze rotor klasse nogmaals En dat met z.n rechthoekige antenne😂👍 Oja ik zelf werk met vu solo 4k Vlakantenne 30 D selfat 21 augustus 2020 aangepast door katan
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2020 Geplaatst: 21 augustus 2020 je laat het een beetje in het midden, of je de single of de twin Selfsat H30D hebt? Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen