Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2020 Geplaatst: 26 augustus 2020 (aangepast) Overigens ik zou behoorlijk onthand zijn als mijn Bluetooth het niet meer zou doen, daar mijn beide workstations het dure Microsoft design toetsenbord en muis met Bluetooth gebruik. Dan was ik zeer zeker ook terug gegaan, met een usb muis en toetsenbord om de workstations te kunnen bedienen. Maar @moonchild je geeft niet aan in je topic welk device je eigenlijk via bleutooth gebruikt, dat kan een insteek zijn voor het zoeken naar de oplossing! 26 augustus 2020 aangepast door Tonskidutch typo The Crying Cowboys Aaron Rux
moonchild Geplaatst: 26 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2020 2004 is van 8-8-2020, dus geen .old of backup. Bluetooth gebruikte ik voor het versturen van bestenden van android fone naar laptop. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Penthe Geplaatst: 26 augustus 2020 Geplaatst: 26 augustus 2020 Als je een gewoon lokaal wifi netwerk hebt kun je de bestanden ook met X-plore File Manager app overpiepen, bluetooth is daarmee enorm traag.
moonchild Geplaatst: 26 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2020 Op Android gebruik ik nu X plore van Lonely Cat Games. Echt geweldig hoe deze de bestanden naar een MS machine krijgt. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Penthe Geplaatst: 26 augustus 2020 Geplaatst: 26 augustus 2020 1 uur terug, moonchild zei: Op Android gebruik ik nu X plore van Lonely Cat Games. Echt geweldig hoe deze de bestanden naar een MS machine krijgt. Jups dat is hem, in mijn ogen de beste file manager die er bestaat.
moonchild Geplaatst: 5 december 2020 Auteur Geplaatst: 5 december 2020 Blue tooth op de ASus is terug. Win 10 is nog steeds 2004, dus geen idee welke update het wonder heeft volbracht VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2020 Geplaatst: 6 december 2020 Ik was 'm niet kwijt, dus het is ook afhankelijk van de hardware bleutooth riserboard en de proprietaire driver. Maar wel leuk voor je dat de 20.04 en quality update hem weer aanstuurt. windows The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen