Ga naar inhoud


ondertiteling nokia met dvb 2000


nokiadbox

Aanbevolen berichten


Ondertiteling kan je alleen zien als er ondertitels gegeven wordt! Dus dat hoef je zelf niet in te schakelen zoals een DVD player waar je wel zelf de keuze hebt. Je moet je reciever zien als een tuner den als je zwart beeld boven en onderaan ziet betekend dat de beeld in breedbeeld zit.

Ik hoop dat dit zo duidelijk is voor je>?

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ik ben met mijn vraagstelling niet duidelijk geweest,of je snapt niet wat ik bedoel.Normaal bij een signaal van bv. de kabel kun je via teletextpagina 222 of bv 888 voor slecht horende ondertiteling zichtbaar maken.Bij een nokia met de orginele software werkt dat ook.Mijn vraag is nu kan dit met dvb 2000 ook nog gewoon werken.Op dit moment kan ik wel de ondertiteling zichtbaar maken,maar heb dan geen beeld,wel geluid.Wanneer iets normaal ondertitelt is dan is dit ook zichtbaar,dat is logisch en dat beeldbreed gebeuren heeft er niets me van doen.

 

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je toch een fout in de software en raad ik je aan een sofware update te gaan doen vie de SCSI of de nulmodem kabel, dit uiteraard met DVDEdit.

In de orginele software van Uli zit er een geluids bug, de Sandra patch heeft die er uit gehaald, ook de nieuwere versies van de maker van DVB2000 (Uli) zijn de meeste bugs eruit gehaald.

Wat de zwarte balk betreffende: Je kan je transparant aanpassen zodat je geen hele zwarte balk krijgt, voor die kleurenaanpassing is er ook softare te krijgen, zie onder links.

Ik hoop dat je hiermee bent geholpen?

Suc6 ermee...

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...