Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er nou ooit nog een oplossing gekomen voor dit probleem?

De 2.32 doet het nauwelijks, en de Canal Digitaal kaart al helemaal niet.

Bij Open Pli wil men alleen maar dat je CCcam vergeet.

Oscam is prima, maar, ik blijf het irritant vinden dat CCcam het niet meer doet.

Maar hoe ik ook zoek, ik vind nergens een ipk die werkt...

Geplaatst:

voor de 4k Vu's is geen 2,30 dus vergeet het!

oscam is kindervriendelijk simpel op de Vu+

en die kan (ook) het verouderde CCcam protocol voor clients

als CCcam 2.30 niet in de feed staat van OpenPli van de 4K modellen is het toch zo klaar als een klontje

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

oplossing zou gevonden zijn in #12

link #12

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik heb voor die site geen login. Er wordt echter gesproken over 'several network fixes' en niet over 'tunneled seca card fix'. Dit schijnt voor deze versie ook het probleem te zijn. Verder op het net gezocht en op geen mijn bekende sites een CCcam 2.3.1 gevonden die M7 kaarten 'lust'..

Gewoon OScam erop, Canal Digitaal reader activeren en het loopt 100%. Gebruik je OpenPli dan zit de werkende reader er zelfs bij.. Makkelijker gaat niet..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Ja ja, ik gebruik al jaren Oscam, maar, is ook niet heilig...

Om de een of andere reden moet ik in die Vu ARM soms Oscam om de paar dagen herstarten, vraag me niet waarom...

Maar, gaat het niet om, die Oscam / CCcam discussie ga ik niet aan, ik vind het gewoon jammer dat CCcam niet aangepast wordt aan die nieuwe ontvangers MET M7 kaart werkend..

Overigens doet de huidige 2.32 het nauwelijks in mijn nieuwe Vu ARM, alles draait, maar, meestal geen beeld, en, crashen....

Blijft jammer, jaren lang Oscam EN CCcam naast elkaar gebruikt, en, de ontvangers met Cccam waren toch net even stabieler...

En, nee, ik heb ook geen log in voor die site.

Misschien toch 's lid worden en wat downloaden en proberen..

Geplaatst:

stuur eens een mailtje naar mijn prive mailadres en dan download ik hem voor je en stuur via wetransfer.Mss in je handtekening je gebruikte image zetten

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst:

heb ze allemaal doorgestuurd.Normaal ontvang je en link in je mailbox

Geplaatst:

maar de installatie bestanden opkg/ipkg kan hier toch gewoon op het forum geplaatst worden

zo als ook de CCcam.cfg

daar hoef je toch geen lidmaatschap en email voor aan te pas te komen?

zo lang er geen keys of shares in staan mag dat ook via sat4all

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

dat is juist wat ik niet weet want gebruik het niet. Mss mag ik de download link plaatsen dan kan iedereen zelf beslissen .Weet niet of ik de files van het andere forum ook hier mag plaatsen.

link bestanden :)

Geplaatst:

De discussie OScam versus CCcam is ook niet echt nodig. Iedereen beslist zelf wat hij/zij het liefst gebruikt.

Voor mij (beter gezegd:mijn vrouw) is stabiliteit het belangrijkst. CCcam 2.3.0 is bij mij verdwenen omdat de Viacess ECM's de boel deed vastlopen. Terug naar 2.2.1 was een optie, maar die doet geen Multiple Decoding. De herkomst van de nieuwe CCcam 2.3.1, 2.3.2 is onbekend en ook geen idee wie dit bijhoudt (if any). OScam is volledig Open-Source en wordt door de community opgewaardeerd. Voordeel is dat deze de nieuwere codeersystemen ondersteunen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Hmmmmm, ik kan die 3 IPK 's wel in m'n VUUNO4KSE installeren, maar, vervolgens herkent Open Pli ze niet?

Ik zie in /etc wel dingen veranderen, maar, moet misschien elders nog iets veranderen naar 755 of zo?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen