Denisdaf Geplaatst: 30 augustus 2020 Geplaatst: 30 augustus 2020 Hallo, Ik heb in mijn VU+ Solo² een 1Tb schijf zitten voor opnames. Door één of ander toedoen zegt het initialiseer programma dat het een schijf is van slechts 250 Gb ipv de volle 1 Tb. Ook als ik de schijf via Totalcommander bekijk op de laptop die ik in datzelfde netwerk gebruik zie ik slechts 250 Gb. Ik heb ze reeds "helemaal" leeg gemaakt laten initialiseren, maar het blijft wat het is. 250 Gb. Hetzelfde gebeurde met een externe schijf even geleden die ik aan deze box koppelde. Wat kan dat zijn en hoe krijg ik dat weer ok? Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mimisiku Geplaatst: 30 augustus 2020 Geplaatst: 30 augustus 2020 Schijf aan je PC hangen en via de partition manager alle partities wissen. Daarna aan je VU+ hangen en initialiseren... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Denisdaf Geplaatst: 31 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2020 19 uren geleden, Mimisiku zei: Schijf aan je PC hangen en via de partition manager alle partities wissen. Daarna aan je VU+ hangen en initialiseren... Dat zou ik normaal reeds gedaan hebben zo er niet opnames op hadden gestaan die ik zeker wil bijhouden. Normaal zet ik zaken redelijk vlug van de interne schijf naar een ander opslagmedium, maar door omstandigheden zijn deze nog niet naar een andere opslag gegaan. Is er een manier om die alsnog te vrijwaren van verloren? Zomaar uitlezen op de pc als ze op de VU is gëinitialisseerd zal niet lukken denk ik ( weet ik ) is er dan ergens een soort software programma waarmee dat wel zou kunnen? Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mimisiku Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 Gewoon de schijf via Linux Mint op de PC uitlezen. Alles wat nog te lezen is kun je dan overzetten. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Denisdaf Geplaatst: 31 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2020 Is Linux Mint een distributie of een emulator? Want Linux als distributie hier op een computer is verboden. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mimisiku Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 Gewoon een CD die Linux bevat. Kun je booten vanaf de PC... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Denisdaf Geplaatst: 31 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2020 OK bedankt dan ga ik daar even naar op zoek. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen