Lheon Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Hallo, Mijn Xsarius Apollo 65 vindt de Astra3 niet meer en blijft rondjes draaien. Deze schotel was al geïnstalleerd op de camper toen ik deze kocht. Eerste jaar had ik vrijwel geen probleem 7-2018 / 6-2019. Daarna begon het met heel lang zoeken. Ik heb ook een reset uitgevoerd maar helaas geen verbetering. De periode daarna heb ik de schotel niet meer gebruikt maar merk toch dat het fijner is dan af en toe TV kijken via mobieldata (ja ik weet veel data maar hele grote bundel). Nu las ik iets over transpondergegevens updaten .... iemand enig idee hoe ik dat kan doen bij deze schotel ? andere bruikbare tips ? Alvast dank Leon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ebhoorn Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Dat zou in een apollo.bin bestand opgenomen moeten zijn. Dat tref ik echter niet aan op de xsarius support pagina, noch hier: Download Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lheon Geplaatst: 31 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 1 uur terug, ebhoorn zei: Dat zou in een apollo.bin bestand opgenomen moeten zijn. Dat tref ik echter niet aan op de xsarius support pagina, noch hier: Download hm ja daar had ik ook al gekeken. dank voor je reactie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Dat Galaxy.bin bestand staat er toch, 130,441 KB groot. 1. Bestand uitpakken 2. Galaxy.bin op usb stick zetten 3. Controller uit doen 4. Usb stick in de controller doen 5. Set ingedrukt houden en controller aan doen. 6. Nu wordt de software ingeladen. Als de software goed is ingeladen zullen al de gele ledjes 1x gaan branden. 7. Apollo is nu klaar voor gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lheon Geplaatst: 31 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 (aangepast) Galaxy verwijst toch naar de TV-decoder die Xsarius heeft uitgebracht ? dat is toch iets anders dan een schotel controller of is dit 2 in 1 ? bedankt voor je reactie. 31 augustus 2020 aangepast door Lheon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Bel even naar de importeur in Groningen, dan weet je het. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ebhoorn Geplaatst: 2 september 2020 Delen Geplaatst: 2 september 2020 .... En.... Als je het tenminste wil: deel de uitkomst hier. Dat helpt dit forum. Thx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen