Clemens-vuplus Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 Het is zover...en welgeteld met 3€ per maand. Vind ik heel triest, ja het belgische voetbal kost iets...maar he Eurosport/Discovery ook en dat is weggevallen (en neen zenders als BBC First zijn geen volwaardige vervangers, zit toch niet in Basis officieel). En iedereen die niet geinteresseerd is in het Belgische voetbal mag er nu toch voor betalen... docendo discimus
jeevanhoof Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 Was te verwachten. Elders kost de voetbal 10 €uro per maand. Je bepaald dan zelf wel of je dit neemt of niet. Bij TVV wordt je ertoe gedwongen als je basis hebt en wil houden. en met een seca kaart ben je nog beperkt ook. Ik zal maar bij de light versie blijven mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Jean-Claude Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 oef - heb gelukkig ook enkel basis light, anders was het einde verhaal TVV. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast satellitetv Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 Heb Tv Vlaanderen intussen geruild voor de Nederlandse Canal Digitaal..geen spijt van!
Orgeldandri Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 Je kunt terug naar Basic Light. Maar dan mis je weer andere zenders. Voetbal interesseert ons geen snars. Eerst schrapt men zenders. Dan belooft men naar vervanging te zoeken. Men kondigt met bazuingeschal de komst van Eleven aan. En eens het er is... Betalen.
marc99 Geplaatst: 31 augustus 2020 Geplaatst: 31 augustus 2020 ik betaal dan ook €3 meer en ik kan ze niet zien,gecodeerd!! zal wel aan de ci module liggen denk, die met de wereldbol op. ik zal een alternatief zoeken CD??
Clemens-vuplus Geplaatst: 31 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2020 Wat kan je niet zien? Eleven Sport Pro League 1 lukt idd niet met die module, wel met de witte nagra module. Kan wel zonder module met softcam (als je TV of ontvanger softcam kan draaien) docendo discimus
marc99 Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Eleven Sport Pro League 1 kan ik niet zien, hoe kan ik die softcam op mijn Panasonic TV installeren?
Moderator ceesv Geplaatst: 1 september 2020 Moderator Geplaatst: 1 september 2020 Helaas kan je die niet op je tv installeren Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
el renegade Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Wat moet je nu betalen? Op de website staat nog steeds 18,90 € voor het basispakket
Brambo's Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 11 uren geleden, marc99 zei: ik betaal dan ook €3 meer en ik kan ze niet zien,gecodeerd!! zal wel aan de ci module liggen denk, die met de wereldbol op. ik zal een alternatief zoeken CD?? Je kan aan TVV vragen of ze je een andere module opsturen in ruil voor je huidige. Een tijd geleden had ik die aangevraagd omdat ik France 2, Mezzo HD niet meer kon bekijken met het invoeren van de extra beveiliging op die kanalen. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Brambo's Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Vandaag heb ik ook zo'n brief ontvangen als Basic+ klant. Er wordt eveneens een tariefverhoging vermeld van 3 EUR per maand. Kortom: als je geen prijsverhoging wilt omwille van het voetbal, kan je enkel naar Basic Light ofwel opzeggen. P.S. Kan een moderator eventueel de titel aanpassen naar "Prijsverhoging Basic en Basic+" aub? - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Clemens-vuplus Geplaatst: 1 september 2020 Auteur Geplaatst: 1 september 2020 (aangepast) 51 minuten geleden, ceesv zei: Helaas kan je die niet op je tv installeren Er zijn in het verlden Samsung TVs geweest waar dit mogelijk was...maar is inderdaad zelden het geval. @Brambo's ik probeer de titel aan te passen. EDIT moet een mod doen 😄 1 september 2020 aangepast door Clemens-vuplus docendo discimus
marc99 Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Als ik een nieuwe module neem,kan ik dan nog met de SmartWii werken? nu 4 toestellen kijken met 1 smartcard.
Clemens-vuplus Geplaatst: 1 september 2020 Auteur Geplaatst: 1 september 2020 (aangepast) @marc99 misschien best een nieuwe topic openen, want heeft met de prijsverhoging aan zich weinig te maken. 1 september 2020 aangepast door Clemens-vuplus docendo discimus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen