jacksparrow Geplaatst: 4 september 2020 Geplaatst: 4 september 2020 Jaren geleden als reserve mount gekocht. Heb echter nu alleen nog een laminas staan en deze is overbodig geworden. mount heeft nooit aan een schotel gezeten of buiten gestaan. vraagprijs: 20 euro. Aanvulling: af te halen regio Breda Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Denisdaf Geplaatst: 6 september 2020 Geplaatst: 6 september 2020 (aangepast) Oops te laat gezien ( de aanvullende info ) Versturen zal niet lukken? 6 september 2020 aangepast door Denisdaf Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
AJ123 Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 Op 4-9-2020 om 13:17, jacksparrow zei: Jaren geleden als reserve mount gekocht. Heb echter nu alleen nog een laminas staan en deze is overbodig geworden. mount heeft nooit aan een schotel gezeten of buiten gestaan. vraagprijs: 20 euro. Aanvulling: af te halen regio Breda
AJ123 Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 (aangepast) Kan deze verstuurd worden tegen vooruit betaling, naar Belgie? Dan is de deal ok. 7 september 2020 aangepast door AJ123
Denisdaf Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 2 uren geleden, AJ123 zei: Kan deze verstuurd worden tegen vooruit betaling, naar Belgie? Dan is de deal ok. Vooruitbetalen geen probleem. Kan je even kijken wat de verzendingskosten zouden zijn. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
AJ123 Geplaatst: 8 september 2020 Geplaatst: 8 september 2020 19 uren geleden, Denisdaf zei: Vooruitbetalen geen probleem. Kan je even kijken wat de verzendingskosten zouden zijn. Ik denk iets van een 7 euro maar ik zal 30 euro overmaken dan ben je zeker, hoe kan ik betalen, overschrijving, Paypal...
jacksparrow Geplaatst: 12 september 2020 Auteur Geplaatst: 12 september 2020 Sorry je reactie totaal gemist door een drukke werkweek. Nog interesse? Hoor jet graag. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Moderator ceesv Geplaatst: 17 september 2020 Moderator Geplaatst: 17 september 2020 Ik heb de indruk dat in dit draadje, geopend door verkoper jacksparrow daarna 2 kopers op elkaar zijn gaan reageren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Denisdaf Geplaatst: 21 september 2020 Geplaatst: 21 september 2020 Op 17-9-2020 om 14:31, ceesv zei: Ik heb de indruk dat in dit draadje, geopend door verkoper jacksparrow daarna 2 kopers op elkaar zijn gaan reageren. Klopt, Ik heb daar blijkbaar ook die fout gemaakt. En ik zie dat het de beweegbare mount is, ik zoek eigenlijk de vaste. Dus waar enkel de elevatie instelbaar is om er dus een vast uitgerichte schotel van te maken. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
AJ123 Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Ik ga afzien van de aankoop ...... No reponse.
Denisdaf Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Ik ook. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Gast patje7of9 Geplaatst: 2 oktober 2020 Geplaatst: 2 oktober 2020 20 uren geleden, Denisdaf zei: Ik ook. De metalen laat waar je het uiteinde van actuator aansluit is niet aanwezig. @Denisdaf er is nog een webshop in de UK dat een vaste mount verkoopt voor de Skyware Global schotel 1,2m (channelmaster 120).
Denisdaf Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 16 uren geleden, patje7of9 zei: @Denisdaf er is nog een webshop in de UK dat een vaste mount verkoopt voor de Skyware Global schotel 1,2m (channelmaster 120). Bedankt, We zoeken het even op. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
TopMusic Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 Past deze ook op een 100cm channelmaster ? VU+ Duo 4K SE DVB-S2X FBC, 320Gb Hdd, VTi 15.0.3 Stable. ChannelMaster 1.0m offset - Inverto Ultra Black Twin, 18"Act(RVS) + V-Box2 Wavefield T90, 12x Lnb (39East - 5West)Maxim64 Multibeam 80cm 3x lnb (East 13, 19.2, 23.5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen