franstroch Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 Hier op de camping zijn er vrienden die alle zenders kunnen ontvangen behalve vrt en canvas en ned1 en ned3
digitaal kijker Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 zijn de zenders op de 12.186 H 2/3 29900 DVB-S2 8PSK ofwel een ontvangst probleem ofwel de frequentie dat er niet instaat of een ander probleem. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
franstroch Geplaatst: 8 september 2020 Auteur Geplaatst: 8 september 2020 Sorry maar dat er een probleem weet ik ook, maar wat kan het zijn alle andere zenders zij te pontvangen
Sprietje Geplaatst: 8 september 2020 Geplaatst: 8 september 2020 (aangepast) Op 7-9-2020 om 16:18, franstroch zei: Hier op de camping zijn er vrienden die alle zenders kunnen ontvangen behalve vrt en canvas en ned1 en ned3 Praat je nu over locatie België of ergens anders in Europa. En om welke schotel gaat het? 8 september 2020 aangepast door Sprietje
Jan Ambers Geplaatst: 8 september 2020 Geplaatst: 8 september 2020 Nog een dooie mus, en klient krijgt dit antwoord van TVV: ""Bedankt voor je e-mail,Alvast mijn excuses voor het ongemak.Eleven Pro League 2 en 3 werken enkel via internetverbinding alsook Elevensport 3. Eleven Pro League 1 is te ontvangen via schotel op post 30.Er is momenteel een algemene storing waarbij Eleven Pro League zich niet wil decoderen op de "niet gecertificeerde decoders", van het merk Rebox, SAB, VU+ etc.... Deze zenders werken enkel op onze M7 of Philips decoders.Je kan wel al deze zenders bekijken via internet op jouw gratis optie LiveTV.We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragenhebben, dan kan je steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen of contacteer ons even opnieuwen we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen."" Abo opzeggen?
franstroch Geplaatst: 11 september 2020 Auteur Geplaatst: 11 september 2020 Ik heb met mijn VU+ naar mij dealer geweest omdat zender 30 niet kon ontvangen, software aangepast en oké, ik kan nu Belgisch voetbediening bekijken
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 53 minuten geleden, franstroch zei: software aangepast en oké wat en hoe kunnen we niet uit deze reactie opmaken welk image, welke aanpassingen? Always and Forever Pat Metheny Group
el renegade Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 Op 7-9-2020 om 16:18, franstroch zei: Hier op de camping zijn er vrienden die alle zenders kunnen ontvangen behalve vrt en canvas en ned1 en ned3 Als het een tv Vlaanderen duo Lnb is dan is de kans groot dat die stuk is. Gebeurt vaak dat de horizontale high band stuk gaat op de Astra 3 kant.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen