TomVDA9280 Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 Hallo, ik ben radeloos opzoek naar iemand die me verder kan helpen. De verkoper van het toestel geeft het op en kan niet verder informatie bieden. mijn recent aangekochte vu+uno4k is aangesloten op schotel met duolnb astra19 en 23 ontvangst voor pakket TVVlaanderen. Van de schotel ga ik met twee coaxkabels naar de decoder vu+ en sluit ze aan elk op hun aparte aansluiting in het toestel. sluit ik enkel poort a aan dan werkt het toestel. Sluit ik enkel poort b aan dan krijg ik niets. Geen afstemming op posten. sluit ik beide aan, dan zou ik zodra ik opneem op 1 kabel onmiddellijk via de tweede kabel moeten kunnen tv kijken. maar dat doet het dus niet. hebben jullie tips om dit op te lossen?
bellejt Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 instellingen tuners verkeerd en om je te helpen hebben we die nodig Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen