Mimisiku Geplaatst: 18 september 2020 Geplaatst: 18 september 2020 Het was gewoon een marketing stunt van CDS.. Als je zo stom was om erin te stinken... De Britse zenders zijn nooit onderdeel van een pakket geweest. Die zijn FTA en de rest is NDS gecodeerd. Britse zenders hebben nooit een Seca CAID gehad, dus hoe zou CDS daar iets mee kunnen? Maar ja... Zo bieden ze ook prachtige ontvangers aan die ALLES kunnen Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2020 Geplaatst: 18 september 2020 17 uren geleden, ceesv zei: Canaldigitaal leverde toen tripple LNB´s wanneer ik mij niet vergis. Zo is dat en @MargotHeesakker, moet gewoon iets meer info tonen in plaats van ons te laten raden. Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
MargotHeesakker Geplaatst: 18 september 2020 Auteur Geplaatst: 18 september 2020 Hallo allemaal, allereerst dank voor de reacties! En ja ik zal meer info delen zodra ik klaar ben met werken vanavond. Want ik zie inderdaad veel giswerk... Ik heb destijds het CD abonnement afgesloten omdat je daar de schotel met triple LNB bij kreeg, dat klopt helemaal. Was ook nog redelijk naïef in hoe dat nou werkte, zo'n satellietschotel (en ben dat vergeleken met jullie nog steeds), maar toen ik doorhad dat ik geen abo nodig had voor mijn Britse zenders (en we de commerciële zenders echt zat waren) ben ik daar ook mee gestopt. U hoort nog van mij, tot later!
MargotHeesakker Geplaatst: 19 september 2020 Auteur Geplaatst: 19 september 2020 Op 17-9-2020 om 15:07, Sprietje zei: Staan de diseqc-posities nog wel goed ingesteld? En we zijn eruit! Nee, dat stonden ze dus niet. Aangepast en direct resultaat (na het scannen dan natuurlijk;-) ). Bedankt Sprietje! En, zoals beloofd nog wat foto's van de SAB satellietontvanger, voor wie die interface niet kent. Hij gaat al een aantal jaren mee, maar naar tevredenheid!
Mimisiku Geplaatst: 19 september 2020 Geplaatst: 19 september 2020 Zo zie je maar weer... Vraag is alleen hoe die DiseqC waarden dan plots verdwenen zijn... SAB heeft inmiddels haar satelliet divisie opgeheven... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen