badmeester Geplaatst: 25 september 2020 Geplaatst: 25 september 2020 Array aangepast: de kolom met 'id' verwijderd. Niet meer zoeken naar 'id', maar direct naar de juiste regel ( $key ) status.php
MySat Geplaatst: 26 september 2020 Auteur Geplaatst: 26 september 2020 Ik ga even op zoek naar een php 5.5 server. De webservers tot nu toe hebben geen php of versie 5.4 Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
MySat Geplaatst: 26 september 2020 Auteur Geplaatst: 26 september 2020 Probleem doet zich inderdaad voor op een server met verouderde php <5.5. Geen problemen met Php 7. Tis weer opgelost, maar in de requirement dient dus meegenomen te worden dat dit alleen werkt indien Php > 5.5. Ik ga mijn php upgraden op de machine die ik hiervoor gebruik. Opnieuw bedankt Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
badmeester Geplaatst: 26 september 2020 Geplaatst: 26 september 2020 Op oudere versies kun je de laatste bijlage gebruiken. Die heeft een vereenvoudigde tabel, zonder 'id'.
MySat Geplaatst: 27 september 2020 Auteur Geplaatst: 27 september 2020 Heb inderdaad de laatste versie nu in gebruik. Php installeren op een Raspbian Jessy platform had even geen prioriteit. Werkt nu prima! Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
badmeester Geplaatst: 27 september 2020 Geplaatst: 27 september 2020 Mag prima werken, maar er zitten nog wat dingetjes in de api die te gebruiken zijn. - Nu ook met 'Info' : merk, type en firmware, tuners en eventuele HDD's status.php
MySat Geplaatst: 23 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2022 Krijg na een update van php (nu PHP 7.4.30) weer dezelfde melding met de code van 27 sept 2020. Zou dat kunnen ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
badmeester Geplaatst: 24 oktober 2022 Geplaatst: 24 oktober 2022 Hier PHP 8.1.10 en alle versies van status.php getest. Ik kan gewoon aan / uit klikken zonder foutmeldingen. Maar nog steeds slechts twee ontvangers ... Stuur me status.php die bij jou in gebruik is en een schermafdruk incl. console indien mogelijk.
Oplossing MySat Geplaatst: 24 oktober 2022 Auteur Oplossing Geplaatst: 24 oktober 2022 Na wat meer tijd besteed te hebben vond ik de volgende error in de apache.log PHP Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function simplexml_load_file() Via een search engine kwam ik op de volgende link: https://techglimpse.com/undefined-function-simplexml_load_file-php/ Dat was de oplossing.. apt-get install php7.4-simplexml service apache2 restart En hij doet het weer 😉 ! 1 Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen