Sprietje Geplaatst: 21 september 2020 Geplaatst: 21 september 2020 45 minuten geleden, anneb zei: Maar ik ga gewoon voor een joyne ook omdat je voor canaal digataal een grote schotel nodig hebt. Net andersom, voor Joyne heb je in Nederland een grotere schotel nodig.
anneb Geplaatst: 21 september 2020 Auteur Geplaatst: 21 september 2020 (aangepast) 2 uren geleden, ceesv zei: Dat is heling, een misdrijf, en kan bij constatering een strafblad opleveren. Meestal is het gekoppeld aan " ik wil een dreambox gebruiken." Op dit forum zijn strafbare handelingen niet bespreekbaar. Verder zorgt een lijntje ervoor, dat de legitieme kijker, die trouw het abonnementsgeld betaalt steeds duurder uit is, en verplicht wordt zijn ontvanger om te ruilen voor een verplichte provider ontvanger. Vergis je verder niet in de afmetingen van de Joyne schotel, door de gebruikte codering heb je daarvoor net zo een grote schotel nodig als bij Canaldigitaal. Klopt ben ik het ook helemaal mee eens. Heb wat onderzoek naar gedaan en mijn keuze nu duidelijk is geworden dat joyne gewoon een optie is. Wat ik begreep is dat je met een 65cm bijvoorbeeld geen ontvangst heb in zuid-spanje met canaaldigtaal maar en joyne wel. Of heb ik het nu helemaal mis? groene canaal digitaal Blauwe Joyne 21 september 2020 aangepast door anneb
Sprietje Geplaatst: 21 september 2020 Geplaatst: 21 september 2020 31 minuten geleden, anneb zei: Klopt ben ik het ook helemaal mee eens. Heb wat onderzoek naar gedaan en mijn keuze nu duidelijk is geworden dat joyne gewoon een optie is. Wat ik begreep is dat je met een 65cm bijvoorbeeld geen ontvangst heb in zuid-spanje met canaaldigtaal maar en joyne wel. Of heb ik het nu helemaal mis? groene canaal digitaal Blauwe Joyne In Zuid-Spanje is Joyne inderdaad sterker dan Canal Digitaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen