Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2020 Moderator Geplaatst: 21 september 2020 Bij diseqc Usals kiezen, en daarna je positie ingeven, Daarna uit de feed een zenderlijst kiezen voor een draaibare schotel. Is je schotel wel groot genoeg voor de verschillende posities? Ga je hem zelf plaatsen, een draaibare schotel opstellen is een precies werkje. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edgard Geplaatst: 21 september 2020 Auteur Geplaatst: 21 september 2020 Mijn schotel die ik nu heb is 90cm Die heb ik ook zelf geplaatst en uitgericht en draait nu al bijna 30 jaar
Tonskidutch Geplaatst: 22 september 2020 Geplaatst: 22 september 2020 edgard, je draait al bijna 30 jaar aan een schotel, dan heb je toch ook kennis van de configuratie en dat is geen diseqc abcd op een Vu+. Mocht je het vergeten zijn hoe, kun je toch de diverse topics over het configureren vinden? Second Life Mungo Parker
bellejt Geplaatst: 22 september 2020 Geplaatst: 22 september 2020 hoeveel tuneruitgangen heb je en hoeveel kabels naar de schotel ? Mss is het beter een 2de draaibare schotel extra te plaatsen want dan heb je legio mogelijkheden. Ik heb hier 4 kabels lopen op 2 dual tuners waarvan 3 naar vaste lnb's op 1 schotel en 1 kabel naar een draaibare schotel. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
edgard Geplaatst: 22 september 2020 Auteur Geplaatst: 22 september 2020 @Tonskidutch zie een van mijn vorige berichten "Ik heb op dit ogenblik al een schotel (90 cm, enkele lnb) die kan draaien. Ik doe dat met een mount en rotor die ik vanuit de woonkamer kan links/rechts laten draaien met een electrische aansluiting op de rotor en de anteenekabel gaat rechtstreeks naar de Lnb. Installatie is een 30 jaar oud en aan vervanging toe." @bellejt Om praktische reden kan ik maar één schotel hebben. Er komt wel een Jnb met 2 uitgangen. Zodat er geen problemen zijn bij het opnemen ivm polarisatie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen