Ga naar inhoud


Duidelijke Google Maps, maaaaaar.


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo Forum. Sinds zeer kort is er blijkbaar een nieuwe uitgave van de maps in Google maps wat ons huis betreft in België.

Nu is het zo, dat vanuit de lucht, de afbeelding ( op dezelfde schermen als voorheen ) duidelijker is dan voordien.

Alleen, ik kan veel minder diep inzomen tov van vroeger.

Nu heb ik reeds wat truckjes gevonden en getest ( Google zoekrobot ) maar die brengen geen oplossing.

Iemand de ultieme oplossing om dieper te gaan zonder dat men plots op straatniveau zit?

 

Alvast bedankt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat kan per straat anders ingesteld worden door google en zelfs per huis wegens privacyredenen van derden of wegens overheid of nato.

Oops, dat is weer iets nieuw geleerd. Alleen vind ik het dan raar dat dat bij ons in de straat is want daar zijn geen speciale zaken te vinden.

Maar jij kent bv geen tricks and tips om dieper te gaan?

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sleutels verloren ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

neen, waarom ook?

om een losliggende dakpan te zien? :grin:

Ja.

 

1 minuut geleden, trust zei:

Sleutels verloren ?

Ja, die van mijn vrouw haar kuisheidsgordel. Nu zit ik zelf in de penarie. Vandaar.

Als dat geen goede reden is weet ik het ook niet zelle.

  • Haha 1

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar ik ga nu even kijken via Google earth en dezelfde gegevens maar toch even wat dieper kunnen inzoomen. Nu breekt mijn klomp dus helemaal.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo raar is dat niet. Als je de voorwaarden van Google Earth helemaal doorleest ontdek je; dat jij nu Google toestaat bij te houden wat jij met hun software bekijkt.

Dus de maps versie binnen de browser is een algemene verrekijker en de Googel Earth is een specifieke kijker waarbij jij over jezelf meer data beschikbaar stelt (qua privacy).

 

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...