Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2020 Geplaatst: 27 september 2020 Quote 23-09-2020 · Brand new Spitting Image starts Saturday 3rd October on BritBox. Britbox is een samenwerking tussen BBC en ITV Deze nieuwe productie met Trump Johnson Poetin en meer was al langer bekend maar nu gaat die ook van start op BritBox, een IPTV voor UK ingezetenen. weet iemand of we dit ook op de reguliere BBC zenders te zien krijgen? Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Con Geplaatst: 27 september 2020 Geplaatst: 27 september 2020 De BBC taalt er in die zin niet over, ook zij refereren naar BritBox. Maar dat had je waarschijnlijk al zelf opgezocht. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2020 Auteur Geplaatst: 29 september 2020 Misschien dat ze herhaald worden in 2021 maar voorlopig enkel te zien via BritBox, dus niet voor het vaste land. jammer Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2020 hoe de stemmen voor Spitting Image ontstaan => https://www.bbc.com/news/av/entertainment-arts-54380644 knip en plak in je browser Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
de vrije fries Geplaatst: 13 oktober 2020 Geplaatst: 13 oktober 2020 hoi, @Tonskidutch Na het grote succes in de jaren ’80 en ’90 blaast VIER na 24 jaar nieuw leven in de legendarische Britse poppenshow Spitting Image. De satirische en immens populaire tv-show lacht met alles wat zich afspeelt in de wereld van vandaag. Heel wat wereldleiders, politici, celebrities, muzikanten en royals spelen de hoofdrol ... als handpop. Al spottend worden de meer dan honderd karikaturale figuren die momenteel de actualiteit domineren stevig op de korrel genomen. Onder anderen Donald Trump, Greta Thunberg, Kim Kardashian, Mark Zuckerberg, Kanye West, Adele, Billie Eilish, Vladimir Poetin, Elon Musk en prins Harry en Meghan Markle passeren de revue en mogen zich verwachten aan een dosis pittige, scherpe en gewaagde humor. Niets of niemand is veilig voor Spitting Image. De Britse 2.0-versie van de poppenshow is vanaf 14 oktober elke woensdag om 22.45 te zien op VIER. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
--verwijderd-- Geplaatst: 13 oktober 2020 Geplaatst: 13 oktober 2020 Ik weet niet welke zender de vrije fries bedoeld met VIER. Ik heb trailers gezien voor Spitting Image maar ik weet even niet meer op welke zender. In mijn Britse Android TV-Gids app kan ik het ook niet terug vinden.
de vrije fries Geplaatst: 13 oktober 2020 Geplaatst: 13 oktober 2020 7 minuten geleden, vansloneker zei: Ik weet niet welke zender de vrije fries bedoeld met VIER. Ik heb trailers gezien voor Spitting Image maar ik weet even niet meer op welke zender. In mijn Britse Android TV-Gids app kan ik het ook niet terug vinden. hoi, https://www.vier.be/ groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2020 ja had al wel wat hoop opgebouwd toen ik je bericht las, maar helaas Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Gene 1225 Geplaatst: 14 oktober 2020 Geplaatst: 14 oktober 2020 en zij is er ook bij, of wat had je gedacht... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Penthe Geplaatst: 14 oktober 2020 Geplaatst: 14 oktober 2020 Ik ziet de eerste 2 afleveringen gewoon ter download staan.
minplus Geplaatst: 14 oktober 2020 Geplaatst: 14 oktober 2020 Het probleem met de kop van Trump is dat het maar 5% verschilt van het origineel. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
bellejt Geplaatst: 14 oktober 2020 Geplaatst: 14 oktober 2020 (aangepast) met onderschriften binnenkort op vtm 4 .Ze maken er althans reklame mee 14 oktober 2020 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2020 15 uren geleden, minplus zei: Het probleem met de kop van Trump is dat het maar 5% verschilt van het origineel. 5% mooier 1 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
mebo870 Geplaatst: 15 oktober 2020 Geplaatst: 15 oktober 2020 ik heb nu 2 afleveringen gezien, niet bijzonder The key to happiness. Stay away from idiots
minplus Geplaatst: 15 oktober 2020 Geplaatst: 15 oktober 2020 10 uren geleden, Tonskidutch zei: 5% mooier 😁 Je hebt gelijk 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen