georges Geplaatst: 11 oktober 2020 Geplaatst: 11 oktober 2020 Ik heb een zenderlijst gemaakt met DREAMBOXEDIT. Nadien heb ik die geladen in de ontvanger. Natuurlijk ga ik dan kijken of alles goed verlopen is, en jawel, alles was zoals ik het wou hebben. Deze namiddag kijk ik gewoon naar de koers en aan het eind zap ik nog even. En wat zie ik, de vorige zenderlijst zit er terug in. Wat doe ik verkeerd in dat geval? of doe ik iets te weinig?... Met dank bij voorbaat voor de hulp.
minplus Geplaatst: 11 oktober 2020 Geplaatst: 11 oktober 2020 Start de tuner eens opnieuw op na het laden van de zenderlijst. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
georges Geplaatst: 22 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2020 Hallo, ik heb de tuner opnieuw gestart na het zenden van de nieuwe zenderlijst die ik wil volgen. Eerst was dat OK. Maar toen ik nadien terug aan gezet heb, was de oude zenderlijst terug.
minplus Geplaatst: 22 oktober 2020 Geplaatst: 22 oktober 2020 Vreemd. Na het herstarten moet de nieuwe erin staan. Tuner volledig uitgezet en na 15 seconden weer aan? Moet normaal niet nodig zijn, maar eens proberen? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
michel130 Geplaatst: 25 oktober 2020 Geplaatst: 25 oktober 2020 Kan het niet zo zijn dat je zenderlijst plugin hebt geinstalleerd en die om de zoveel tijd update doet. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen