Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 5 minuten geleden, zeeteefje zei: Een moderne PC heeft de key intern in de PC staan. uh wattuh? je bedoeld wellicht het apparaat ID dat bekend is bij Microsoft. The Crying Cowboys Aaron Rux
Penthe Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 1 minuut geleden, zeeteefje zei: Je maakt natuurlijk eerst een image van de oude situatie zodat je altijd eenvoudig terug kunt. Tja ik vind dat extra werk, je upgrade van Windows 8 naar Windows 10 met behoud van bestanden als dat daarna goed werkt hoef je niets meer te doen. Mocht het niet goed werken kun je met de zelfde setting zonder iso een verse install doen, maar dan heb je wel weer een hoop extra werk om eerst te backuppen en alle programma´s naderhand weer te installeren wat uren tijd in beslag kan nemen.
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 of bedoel je UEFI activatie code uit de BIOS, die je vooraf kunt opschrijven als je de BIOS in gaat The Crying Cowboys Aaron Rux
wanderer Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 (aangepast) ziggo slaat aan op de kreet "keyfinder" met jelly bean is niks mis hoor...mijn provider laat hem gewoon door, wordt zelfs aangeprezen door computerbladen... en anders maak een keuze welke te gebruiken: https://www.lifewire.com/free-product-key-finder-programs-2625119 20 oktober 2020 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 14 minuten geleden, wanderer zei: ziggo slaat aan f-secure en z'n Sandbox waarom zou je een externe website toegang geven om op jou pC keys laten zoeken The Crying Cowboys Aaron Rux
wanderer Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 (aangepast) ik gebruik oa Aida64 en jellybean, ik wist niet dat zij of 1 van de 2 dan daarmee toegang tot mijn pc hebben? 20 oktober 2020 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Penthe Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 4 minuten geleden, wanderer zei: ik gebruik oa Aida64 en jellybean, ik wist niet dat zij of 1 van de 2 dan daarmee toegang tot mijn pc hebben? https://www.portablefreeware.com/index.php?q=produkey&m= Ik gebruik deze.
wanderer Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 een beetje uit de oude DOS doos zo te zien, deze kende ik nog niet, zo leer je steeds bij... Samsung 40D6510WS
Penthe Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 3 minuten geleden, wanderer zei: een beetje uit de oude DOS doos zo te zien, deze kende ik nog niet, zo leer je steeds bij... Ik denk dat de datum niet is geupdated, want ik heb een versie van 2018, en ze updaten pas als het nodig is. https://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
wanderer Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 Ah, OK, maar goed TS heeft er maar 1 nodig om z'n key veilig te stellen....misschien staat de key wel op de onderkant van de laptop... Samsung 40D6510WS
Psychosammie Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 Iets of-topic maar voor degene die gek zijn op tooltjes kan ik je het volgende aanbevelen: Portable Apps Windows System Control Center Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Penthe Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 (aangepast) 3 uren geleden, Psychosammie zei: Iets of-topic maar voor degene die gek zijn op tooltjes kan ik je het volgende aanbevelen: Portable Apps Deze gebruik ik al sinds 2010-11 toen was het nog wat magertjes maar tegenwoordig zat te vinden. Maar portable-app is een start-menu dat je op een usb stick zet en daarin je tooltjes installeert. Het idee kwam van de SanDisk Cruser af die in 2007 gebruikt werd en werkte met zijn eigen mobiele startmenu gevuld met portable apps. Dit bestaat al jaren niet meer. 20 oktober 2020 aangepast door Penthe
Psychosammie Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 (aangepast) Je kan hem op een USB stick zetten maar dat hoeft niet.Ik heb hem op al mijn PC's staan. WSCC is iets soortgelijks. Het haalt wat handige tools op waaronder de Nirsoft utilities die eerder genoemd werden. 21 oktober 2020 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 maar uh, hebben we er wat aan als je alleen van w8 naar w10 wilt? The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 Daar zit dus een tooltje bij om je Windows key te achterhalen. En tooltjes om wachtwoorden van websites terug te halen. Kan zomaar van pas komen als je upgrade van W8 naar W10 niet verloopt als je gedacht had. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen