Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, zeeteefje zei:

Je maakt natuurlijk eerst een image van de oude situatie zodat je altijd eenvoudig terug kunt.

Tja ik vind dat extra werk, je upgrade van Windows 8 naar Windows 10 met behoud van bestanden als dat daarna goed werkt hoef je niets meer te doen. Mocht het niet goed werken kun je met de zelfde setting zonder iso een verse install doen, maar dan heb je wel weer een hoop extra werk om eerst te backuppen en alle programma´s naderhand weer te installeren wat uren tijd in beslag kan nemen.

Geplaatst: (aangepast)

ik gebruik oa Aida64 en jellybean, ik wist niet dat zij of 1 van de 2 dan daarmee toegang tot mijn pc hebben?

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

3 uren geleden, Psychosammie zei:

Iets of-topic maar voor degene die gek zijn op tooltjes kan ik je het volgende aanbevelen:

Deze gebruik ik al sinds 2010-11 toen was het nog wat magertjes maar tegenwoordig zat te vinden. Maar portable-app is een start-menu dat je op een usb stick zet en daarin je tooltjes installeert. Het idee kwam van de SanDisk Cruser af die in 2007 gebruikt werd en werkte met zijn eigen mobiele startmenu gevuld met portable apps. Dit bestaat al jaren niet meer.

aangepast door Penthe

Je kan hem op een USB stick zetten maar dat hoeft niet.Ik heb hem op al mijn PC's staan.

WSCC is iets soortgelijks. Het haalt wat handige tools op waaronder de Nirsoft utilities die eerder genoemd werden.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Daar zit dus een tooltje bij om je Windows key te achterhalen. En tooltjes om wachtwoorden van websites terug te halen. Kan zomaar van pas komen als je upgrade van W8 naar W10 niet verloopt als je gedacht had.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen