Ploeff Geplaatst: 19 oktober 2020 Geplaatst: 19 oktober 2020 Wie helpt mij uit dit probleem: BBC 1 EN 2 zijn soms zonder signaal, soms ook OK. FOUR is constant goed. 1 en 2 staan op dezelfde transponder (28,2 E 10847/V/23000) , four op dezelfde sat, maar op 11024/H/23000 en die is "altijd" goed. Wanneer het verschrikkelijk slecht weer is, dan vallen alle zenders weg, maar dit probleem met bbc1 en -2 treedt veel vaker op. Ik gebruik een Amiko mini ontvanger. Ik heb een schotel met 4 LNB's en een switch om alles via één coax naar de ontvanger te leiden. Doe ik iets fout wat ik makkelijk kan verhelpen (zo ja:hoe) of is dit een alg. bekend probleem
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2020 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2020 Welkom, 2 vragen, waar, in welke regio staat je schotel en hoe groot is je schotel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
--verwijderd-- Geplaatst: 19 oktober 2020 Geplaatst: 19 oktober 2020 Mijn tip is gewoon signaalverlies door een onjuiste of verlopen instelling van de schotel. 1 en 2 vallen inderdaad eerder weg dan 4.
Sprietje Geplaatst: 19 oktober 2020 Geplaatst: 19 oktober 2020 Maak eens een paar foto's van de schotel. - recht van voren zodat de rail goed te zien is - als het kan de rail met lnb's van boven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen