Ploeff Geplaatst: 19 oktober 2020 Geplaatst: 19 oktober 2020 Op mijn Amiko mini werkt de zoefunctie niet goed. Wanneer ik zoe, krijg ik wel een lijst van zenders die aan het zoek-criterium voldoen. Maar wanneer ik dan naar de lijst ga om een van die resultaten te bekijken worden alle items een streepje en kan ik niet zien op welke positie een bepaalde zender staat.. ik heb er dus niets aan! Is hier een fix voor?
Satterdam Geplaatst: 20 oktober 2020 Geplaatst: 20 oktober 2020 Heb je na het zoeken de zenders wel opgeslagen ?
Ploeff Geplaatst: 21 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2020 Ik tik een zoekterm in en dan ok OK. Dan worden eerst de zenders getoond die aan het zoek-criterium voldoen, onder elkaar. Dan druk ik nogmaals op OK en dan komen de zenders in beeld als 0001, 0002, 0003 etc. onder elkaar. Nogmaals op enter, dan komt er alleen $-----$ voor elke zender, weer onder elkaar. De enige manier dat ik een zender kan zoeken is door op de middelste, ronde knop te drukken, dan krijg ik 30 zenders met nummers in beeld en dan kan ik drie kolomen naar rechts gaan om wéér 30 zenders te zien. Zo kan ik na 40 paginas alle 1200 zenders doorzoeken. Irritant! Hoe ik die g3vonden zenders eerst zou moeten opslaan, weet ik niet. Heb je daar uitleg voor?
Satterdam Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 draait je de software van de fabrikant of enigma2 ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen