Vriendje Stokvis Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 Goedemorgen vrienden Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit in van denon avr x2700H mooi ding alleen een vreem probleem doet zich voor. Als ik s'avonds alles uitschakel met mijn harmony is de denon standbye (rode ledje brand) Maar kom ik s'morgens dan beneden staat de denon ineens aan. IK heb al contact gehad met denon zelf en die raden mij aan om de netwetrkverbinding s'nachts uit te zetten, dit ook geprobeerd maar blijkt het probleem niet op te lossen. Iemand toevallig een idee hoe ik dit tackel want dit is toch wel iritant Alvast bedankt mannen en vrouwen en keep up te good work.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 oktober 2020 Moderator Geplaatst: 21 oktober 2020 Ik heb sinds 3 weken dezelfde receiver, maar zie dit verschijnsel niet optreden. Het zal ergens in je aangesloten apparaten zitten, bijvoorbeeld je satelliet receiver die inschakelt voor een update of een opname. Trek eens de hdmi kabels los, om te kijken of die dan nog inschakelt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 (aangepast) als je Vu+ met epgimport o.i.d. aan de Denon hangt schakelt hij aan dus je HDMI-CEC op de Vu+ is niet correct ingesteld want als de Vu+ weer in standby gaat moet je Denon per HDMI-CEC volgen (dus uit gaan) 21 oktober 2020 aangepast door Tonskidutch klemtoon Coles Corner Richard Hawley
Vriendje Stokvis Geplaatst: 21 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2020 Morgen Tonski Kan dit per receiver verschillend zijn dan hiervoor had ik een yamaha rxv 681 en toen gebeurde dit nooit. En wat Cees zegt zou idd ook nog kunnen, maar dit had ik ook nooit met de yamaha.
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 ja als die receiver (met de juiste HDMI kabel) ook ingesteld is op HDMI-CEC dan kan dat, de yamaha had volgens mij ook een handshake probleem met de Vu+ inzake HDMI-CEC voor de duidelijkheid de nieuwe Denon gebruikt HDMI-ARC dat net effe iets anders is dan de HDMI-CEC (maar dat wist je al gezien je manual) eventueel via je webinterface van de Vu+ even naar die instellingen kijken Morgen, Vriendje Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 21 oktober 2020 Geplaatst: 21 oktober 2020 Ik zou het ook in CEC zoeken. Staat bij mij ook aan maar heb er meer last dan plezier van. Werkt nooit zoals je verwacht. Zet ik de versterker uit en het TV kastje aan gaat ook de versterker weer aan. Mijn HTPC heeft helemaal geen CEC met als gevolg vaak geen geluid. Met een Harmony heb je CEC ook helemaal niet nodig. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Vriendje Stokvis Geplaatst: 22 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2020 Hartelijk dank allemaal voor het meedenken , ik denk dat jullie gelijk hebben dat het in de hdmi cec zit maar hoe kan ik dit uitzetten ?? Ooit toen ik nog werkte met de yamaha rxv 681 zette ik hdmi cec op mijn tv uit en ik had gelijk geen beeld meer is een samsung 55 inch curved Dus ben nu een beetje huiverig geworden om dingen uit te schakelen De denon is ook nog ergnieuw voor mij moet alles nog ontdekken Maar mocht iemand de gouden tip voor mij hebben hou ik mij zeker aanbevolen..
Tonskidutch Geplaatst: 23 oktober 2020 Geplaatst: 23 oktober 2020 op http://manuals.denon.com/AVRX2700H/NA/EN/index.php de officiële manual, vindt je op pagina 168 en 169 de relevante instellingen betreffende de Denon als je ook pass through via HDMI hebt gekozen gaat de TV aan als de Vu+ aan gaat en ook weer uit, als volgens pag169 power on op >all< staat Coles Corner Richard Hawley
Vriendje Stokvis Geplaatst: 24 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2020 OK hartelijk dank ga dat dan nog maar eens even doorspitten bedankt voor het meedenken alvast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen