Ga naar inhoud


storing op NL 2 en 3 en SBS6 ??


Satfreaked

Aanbevolen berichten


Ik heb op een M7 SAT801 de zelfde problemen gezien, al dagen, echter heb ik het te druk om echt TV te kijken. 

 

Bij de gecertificeerde ontvangers is het probleem ook bekend, het ligt dus niet aan alternatieve ontvangers.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, klopt op beide, zelfs ook met CI en kaart rechtstreeks in tv.  Ik kijk nu al een tijdje en nog geen storingen opgemerkt. Deze middag tijdens het 13u journaal op één, heel even een bevroren beeld, daarna een 10 tal sec heel veel blokken en dan voorbij.  Sindsdien niets meer gezien, dat zal dan waarschijnlijk het moment geweest zijn dat ze de aanpassing deden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Miauw zei:

 

Ik denkt dat ze een externe technicus hebben gevonden, mogelijk van sat4all.com. 😉

Zitten hier zeker enkele techneuten die dat aankunnen.😉

3 minuten geleden, Sprietje zei:

Op SBS6 zag ik vanavond de storing nog. Het is dus nog niet over maar ik denk wel minder.

Op SBS 6 niet gekeken op Canvas in elk geval niets gezien. Nu Eleven sport TVV en ook nog niets gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten behoorlijk goede techneuten op dit forum, die zitten niet alleen in Nederland, soms zelfs bij grote televisie stations in het buitenland.

 

CDS zal zelf wel.weer aan het klooien zijn, of er moest nog iemand uit de slaapstand komen.😉

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb donderdag CD gebeld en het probleem zal worden opgelost in de nacht van donderdag 05 op vrijdag 06 nov.

Ik heb vandaag op vrijdag inderdaad geen storingen meer gezien, dus zo te zien is het weer opgelost.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dirk044

Quote

Ik heb donderdag CD gebeld en het probleem zal worden opgelost in de nacht van donderdag 05 op vrijdag 06 nov.

Kan misschien waar zijn voor CD, maar bij TVV is het probleem er nog steeds, weliswaar véél minder dan voorheen.

Gisteren avond heel de avond naar VTM gekeken, en heb toch 2X blokjes gezien.

Het beeld vriest niet en het geluid wordt niet aangetast, heeft ook maar enkele millie seconden geduurd, maar prettig is anders.

En al bij al zou het NIET mogen daar wij allen genoeg betalen voor deze diensten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, dirk044 zei:

Ik heb donderdag CD gebeld en het probleem zal worden opgelost in de nacht van donderdag 05 op vrijdag 06 nov.

Ik heb vandaag op vrijdag inderdaad geen storingen meer gezien, dus zo te zien is het weer opgelost.

 

Hebben ze blijkbaar toch kennis van buitenaf moeten inhuren, die zou je qua abonnementsgeld toch in huis moeten hebben. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...