PLsat Geplaatst: 6 december 2020 Geplaatst: 6 december 2020 Ik heb ook basic+ en een M7sat801 en dus ook geen beeld. Zoals gezegd, ik probeer al drie weken een tussenkomst te krijgen van de klantendienst, heb al 4 keer hetzelfde probleem uitgelegd en krijg altijd als antwoord dat dit gaat onderzocht en getest worden. Redelijk hallucinant verhaal eigenlijk.
PLsat Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 Antwoord na 3,5 weken diverse malen om nieuws gevraagd te hebben: "wij hebben hierover spijtig genoeg nog geen nieuws over" Blijkbaar een onoplosbaar probleem ....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen