Hoppetabenjamin Geplaatst: 3 november 2020 Geplaatst: 3 november 2020 Bestaat er een mogelijkheid dat iemand een m3u stream stuurt van een tv kanaal met alleen maar kerst videoclips. Jaja ik weet ik ben er vroeg bij. 😂
Hoppetabenjamin Geplaatst: 11 november 2020 Auteur Geplaatst: 11 november 2020 Ik heb al wat gevonden.
sattv4iedereen Geplaatst: 11 november 2020 Geplaatst: 11 november 2020 Wil je ze delen zonder reclame te maken? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Hoppetabenjamin Geplaatst: 12 november 2020 Auteur Geplaatst: 12 november 2020 Ik heb geen idee of ik de officiële website van een officiële muziek zender mag plaatsen. Deze heeft een live stream en die kan naar mijn Android tv streamen.
Zilverhippie Geplaatst: 14 november 2020 Geplaatst: 14 november 2020 Toch maar oppassen daarmee. Je weet toch nooit...
Hoppetabenjamin Geplaatst: 14 november 2020 Auteur Geplaatst: 14 november 2020 Google op trace xmas. Officiële muziek zender uit de uk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen