jeevanhoof Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 Al een paar dagen zie ik soms heel even kleine blokjes door bet beeld. Eerst op vier, nu ook op één. Het is meestal in het midden van bet beeld, soms onderaan. Net het onderste helft van het beeld. Het duurd ong. een kleine seconde. Het gebeurt heel onregelmatig Ik zie het zowel op een tv met CI module, als op mijn DM8000 Hebben anderen dit ook? Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Wimo01 Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 (aangepast) Yep, Is toch al een tijdje bezig, wel op VTM. Deze voormiddag lag ook de radio eruit ( zenders van vrt) Inderdaad ook op Een. 4 november 2020 aangepast door Wimo01 Bijvoeging tekst Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2 / 23.5 / 13 / LG 49inch 4K Belgie : TVV abo. AIO met basic+ / VU+ Zero 4K DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88 /19.2 / 23.5 / 13 / LG 55LA6908
RGRG Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 Inderdaad, ik erger me ook al een tijdje aan die blokjes. Goed om weten dat de oorzaak wellicht ergens bij TVV moet liggen. Thanks.
astro iris Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 Volgens de lijst hier bij Canal Digitaal op sommige zenders ook. Persoonlijk heb ik nog niets opgemerkt.
astro iris Geplaatst: 4 november 2020 Geplaatst: 4 november 2020 Tijdens nabeschouwingen van Champion League voetbal op VTM2 nu ook opgemerkt.
Kabeltje87 Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 Ook opgemerkt tijdens de voetbal op VTM2, en op Vier tijdens de De Slimste mens. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
TiVe Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 Gisteren inderdaad ook duidelijk gezien, bvb tijdens De Slimste Mens, maar ook op andere zenders, regelmatig blokjes, soms de hele onderste helft van het scherm. Irritant, maar toch blij om te lezen dat het probleem niet bij mij ligt. Ik stond al bijna op het punt een andere LNB te proberen (enkele jaren geleden ook zo'n storingen gehad en dan was een slechte LNB de oorzaak). Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)
Kabeltje87 Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 De storingen gaan verder. Deze middag van 12h10 tot 13h25 op één heel regelmatig storingen. Hoewel ze onregelmatig komen, zijn er nu toch ook grote storingen bij, waarbij 50% van het beeld verstoord is. Gelukkig zijn het er niet zoveel dat het kijken verhinderd wordt. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
ringlord Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 Misschien toch TV Vlaanderen even bellen op 02 403 03 33? Ik heb deze morgen gebeld en de vriendelijke mevrouw zei me dat ik de decoder opnieuw moest opstarten en als dat niet hielp mijn schotel terug uitrichten. Zolang er niet meer mensen bellen denk ik dat ze het probleem niet au sérieux nemen. Het wordt inderdaad steeds erger met nu al halve beelden die gescrambled zijn (op Vier bvb)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 november 2020 Moderator Geplaatst: 5 november 2020 Je zal voorbij de 1e lijns storingsdienst moeten komen, of die vragen het bij het hogere echelon te melden, onder vermelding dat op fora meerdere mensen dit probleem ervaren. Ik krijg de indruk dat het een stream encoding probleem is op verschillende transponders, bijvoorbeeld doordat de nul bits in de stream op zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 Ik heb het gemeld aan TVV en aan CD via FB. Eens zien of er reactie komt. 3 uren geleden, ringlord zei: Misschien toch TV Vlaanderen even bellen op 02 403 03 33? Ik heb deze morgen gebeld en de vriendelijke mevrouw zei me dat ik de decoder opnieuw moest opstarten en als dat niet hielp mijn schotel terug uitrichten. Zolang er niet meer mensen bellen denk ik dat ze het probleem niet au sérieux nemen. Het wordt inderdaad steeds erger met nu al halve beelden die gescrambled zijn (op Vier bvb) Ik kijk zowel met kaart ( Canal Digitaal) en decoder ( TVV) en op beide storing, dus daaraan ligt het niet.
PLsat Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 Ik zie het probleem ook opduiken. Ga het ook melden.
jan72 Geplaatst: 5 november 2020 Geplaatst: 5 november 2020 Inderdaad regelmatig storingen in het beeld op zowat alle zenders die ik regelmatig bekijk. Zal het ook melden aan TVV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen