Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2020 Auteur Geplaatst: 9 november 2020 ben je al wakker? waar heb je dat vandaan, de leenbakker krant? Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Anoniem Geplaatst: 9 november 2020 Geplaatst: 9 november 2020 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: ben je al wakker? waar heb je dat vandaan, de leenbakker krant? Met een NEE-NEE sticker gaat me dat niet lukken Maar vertel, waar wordt er dan nog linoleum verkocht? Ik ken het nog herinneren van vloerbedekking een jaar of 50 geleden. Daarna nooit meer gezien, het werd vinyl in allerlei soorten en maten.
Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2020 Auteur Geplaatst: 9 november 2020 (aangepast) 5 minuten geleden, kiekiek zei: Maar vertel, waar wordt er dan nog linoleum verkocht? Ga wat de forum regels overtreden als ik op jouw vraag antwoord. Klik maar eens op de bekendste NL fabrikant Forbo website uit Wormermeer. Linoleum_-_technische_gegevens_-_Brochures_-_Linoleum_Furniture_-_2017.pdf 9 november 2020 aangepast door Tonskidutch woordje weg Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2020 Auteur Geplaatst: 9 november 2020 tis niet goedkoop maar gaat toch wel wat langer mee 🤑 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2020 Auteur Geplaatst: 11 november 2020 oké vriendelijke leverancier gevonden, maar je had wel ergens gelijk er zijn steeds minder zaken waar je het kan kopen. Quote Beste Tonskidutch, dit product is 2.0mmm dik. Heet Furniture linoleum, ( ook wel Desk top) en wel wat fragieler voordat het verlijmd is. Breed 183cm prijs € 85,- per lopende meter. Ik heb een stalenboek met kleuren hier. past mooi op dat werkblad aan weerszijden (en ook op een keukentafel die ook opgewaardeerd moet worden) Dan gaan we eerst eens een kleurtje uitzoeken! Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Tonskidutch Geplaatst: 19 november 2020 Auteur Geplaatst: 19 november 2020 (aangepast) zwaar pakketje nu moet het eerst opwarmen omdat je het alleen mag verwerken boven 17 graden Celcius. pff mooie kleur maar taai man en zwaar... 19 november 2020 aangepast door Tonskidutch Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Tonskidutch Geplaatst: 19 november 2020 Auteur Geplaatst: 19 november 2020 Het lijkt erop dat ik de juiste afmeting met een beetje overmaat eerst moet afsnijden en op een vlakke ondergrond moet laten liggen rusten om te ontspannen want anders blijft het opkrullen en kan ik het niet verlijmen. Oké dan tot binnenkort. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Big fellow Geplaatst: 19 november 2020 Geplaatst: 19 november 2020 Kan je het niet beter eerst verlijmen, en dan als laatste stap het op maat snijden? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Tonskidutch Geplaatst: 20 november 2020 Auteur Geplaatst: 20 november 2020 Hoi, Ja dat doe ik ook, maar die rol zijn in totaal drie werkbladen lang dus moet het eerst in drie delen gesneden worden. En als die op het werkblad verlijmd is ga ik inderdaad bijsnijden. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Con Geplaatst: 20 november 2020 Geplaatst: 20 november 2020 (aangepast) Kun je die rol niet omgekeerd oprollen? Dat is ook gemakkelijker met aanbrengen. Overigens kun je beter de rol op kamertemperatuur brengen (21gr) omdat kunststof nu eenmaal een groot uitzettings- en dus ook krimpcoëfficiënt heeft. 20 november 2020 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 20 november 2020 Auteur Geplaatst: 20 november 2020 Uh neen. Overigens al zou je dat willen in je eentje gaat je dat niet lukken wegens het hoge gewicht en de taaiheid. Het moet echt eerst vlak liggen. Komt goed! Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Con Geplaatst: 20 november 2020 Geplaatst: 20 november 2020 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: Uh neen. Overigens al zou je dat willen in je eentje gaat je dat niet lukken wegens het hoge gewicht en de taaiheid. Het moet echt eerst vlak liggen. Komt goed! In de bijlage zie je dat ze linoleum aanbrengen met een omgekeerde rol. https://www.deprojectinrichter.com/s/files/7/298/forbo-linoleum-legadvies.pdf Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 20 november 2020 Auteur Geplaatst: 20 november 2020 Ha goed document. 👍 Heb ik ooit ook al eens gevonden. Ik heb zelfs al eens een hele vloer gelegd ermee maar dat was 4mm dik Marmoleum 20 jaar geleden. Ik ga eens kijken of ik het in mijn eentje kan klaarspelen. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen