Ga naar inhoud


TV Vlaanderen -decoder


klakke007

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sat 801 + internet aansluiting is ook een oplossing, alleen is de sat 801 door de providers vervangen door De 201

 

Probleem is dus opgelost door een geschikte  interactieve ontvanger aan te sluiten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn papa heeft geen internetaansluiting en ontvangt met kaart en met een meer dan 10 jaar oude tv-Vlaanderen ontvanger zowel 30 (Pro league) als de eleven zenders op 76 en 78. Van 77 ben ik niet zeker.

 

Zelf heb ik een niet tv-Vlaanderen CI, geen ontvangst op 30, wel op 76 en 78.

Ik heb ook nog een oude ontvanger van tv-vlaanderen staan, maar zie meer heil in het vervangen van de CI module. Zijn deze nog los te koop?

In een vakantiewoning heb ik ook nog een SAB Titan 2 staan met de zgn 2de kaart van tv-vlaanderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

OK, weer wat geleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

Wim, verklaar eens hoe je met een SAB satelliet ontvanger een zender wilt ontvangen welke niet via satelliet wordt uitgezonden?

 

ceesv,

Waarom zeg jij nu nog altijd dat die zender NIET te ontvangen is via Sat. Die zender met nr. 30 in de TVV zenderlijst is toch via Sat. en ook via live tv.

En ts. zegt nu dat hij die zender wel ontvangt. Of kijkt hij nu via internet?

Maar wat klakke07 nu gaat doen in NL. zonder internet.

@patrickvb

De module die ik daar laten zien heb bestaat nog altijd. Heb die in sept. ll. gekocht (53,95 €)

Met die 2°kaart weet ik niet of dat werkt. Heb zelf geen 2°kaart.

Maar met een oude ontvanger die zender ontvangen, raar omdat zelfs met een nieuwe het niet ging. Daarom via die module.

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar die ontving hij toch al, hij had er 2 van de 3.

normaal zou ik 3 eleven sports moeten hebben ,maar ik heb er maar 2

Hij schrijft nergens dat hij positie 30 niet ontvangt.

Zie zijn openingspost.

 

Volgens de lijst van TVV wordt eleven 3 niet via satelliet uitgezonden.

Het is opgelost, ik ben er vanaf het begin van uitgegaan dat hij de zenders ontving welke via satelliet uitgezonden werden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hij zegt is dat hij de jupiler pro league niet ontvangt en dat is toch nr,30 via sat.

Maar waarom je altijd over eleven3 spreekt is mij een raadsel hoor.

ik heb een abonnement basic,normaal zou ik 3 eleven sports moeten hebben ,maar ik heb er maar 2,de jupilair pro liga kan ik niet ontvangen

 

Hier wordt toch niet gesproken over Eleven3

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachten,zoals ik vermeld had op pag.3 heb ik op 2de hands dezelfde ontvanger gevonden en gekocht.Ik heb deze vandaag aangesloten en alles werkt perfect,ik heb alle zenders die ik wil hebben,dus mijn probleem is opgelost,nu maar hopen dat de smartcard nog een tijdje stand houd.bedankt allen voor jullie hulp.

mvg.Roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gaat er gebeuren als je in NL bent op de camping?

 

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dezelfde CI module die daar laten zien heb?

Vermoed van wel.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Veel kijkgenot zou ik zeggen.🙂

 

Oh ja, het is niet Wim maar Wimo 01 maar geen erg.☺️

 

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...