Gast Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 wie kan mij vertellen met wat voor signaalsterkte rtl 4 en 5 moeten binnenkomen. de laatste dagen heb ik wat minder sterkte op deze zenders. op nederland 3 83% op rtl 4 76% op sbs 6 97% op vh 1 65% ik heb een Humax 5400 schotel 78 cm draaibaar
Theo50 Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Heb je het hier over signaal sterkte of kwaliteit.Als het de sterkte is is het OK . Als het de kwaliteit is kan het wel een pietsie beter. Als je mij de beide getallen opgeeft zal ik ze eens gaan vergelijken met m´n 110 draaibare Triax. Gegroet Theo.
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 bedankt voor je reactie. de signaalsterkte is 54 % en de kwaliteit 76%
Theo50 Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 De sterkte is 73.De kwaliteit is bij mij ook 76. Ik heb meestal een procentje of 80 sterkte en ongeveer 90 a 95 kwaliteit. ik heb na de laatste storm mijn motor wel bij moeten stellen misschien moet dit nog iets beter. Ik heb bij mij in het hofje in totaal 4 motoren moeten afstellen die waren gaan draaien met de storm! De aansluiting tussen motor en paal was hier duidelijk de zwakste schakel.Tot ziens!(Het waren allemaal Rian motoren.)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen