michel130 Geplaatst: 15 november 2020 Geplaatst: 15 november 2020 Hallo, Ik heb in september 2020 via de AndroidTV playstore de ZiggoTV go app geinstalleerd. Deze werkte toen goed.. maar sinds de laatste maand doet die het niet meer. Ik ben ingelogd maar verder kan ik niks kijken en staat de melding zie voor meer info ziggo punt nl / klantenservice Nu staat bij Ziggo wel dat deze app nog steeds in Beta is. maar verder nergens meldingen dat de app het niet zou doen.. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Pionewbie Geplaatst: 15 november 2020 Geplaatst: 15 november 2020 Hij werkt hier gewoon op mijn S7, dus waarschijnlijk geen probleem aan de kant van Ziggo. Misschien de app compleet verwijderen en dan opnieuw bij Google Play ophalen en installeren.
alias haha Geplaatst: 16 november 2020 Geplaatst: 16 november 2020 Als ik de app installeer op de shield, krijg ik de melding dat ik het content niet mag kijken, omdat ik kpn internet heb, als ik via mijn telefoon cast op de shield, gewoon met hetzelfde externe ip adres via de wifi, kan ik de shield er wel mee gebruiken, dus mij willen ze verplichten om ook nog eens hun internet te pakken, heb ik al ooit gehad, nooit van mijn leven meer... You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
michel130 Geplaatst: 16 november 2020 Auteur Geplaatst: 16 november 2020 Hallo, Ik zit gewoon op het ziggo netwerk, als ik idd mijn telefoon gebruik als hotspot krijg ik de melding u zit niet op het ziggo IP. Maar, als ik op het Ziggo ip zit, en ik wil wat kijken lukt het ook niet, en krijg ik alleen de info helaas lukte het niet om iets weer te geven zie voor meer info ziggo punt nl / klantenservice dat is alles... Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
--verwijderd-- Geplaatst: 16 november 2020 Geplaatst: 16 november 2020 Er is op het moment een probleem met de ZiggoGo app onder Android waardoor veel mensen niet meer kunnen inloggen en/of kijken, zie ook hier: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/inloggen-ziggo-go-app-werkt-niet-mijn-ziggo-wel-60560
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen