Ga naar inhoud


IDreamx 64bit voor imac


Micky1

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , weet misschien iemand waar ik idreamx kan downloaden met 64bit, 32 bit werkt niet meer bij Apple met nieuwe catalina.

ben al de hele tijd aan het zoeken maar kom iedere keer uit bij 32bit. Of bestaat er een andere programma die ik op de imac kan gebruiken???

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


iDreamX wordt niet meer ondersteund.

de alternatieven zijn echter al vaker hier beschreven, als je iDreamx als zoek woord intikt op je iMac vindt je er voldoende.

zoals Dreamboxedit voor apple

zoals de standaard apps op iMac voor FTP en ook telnet

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

DreamBoxEdit voor Mac werkt niet op Catalina.

Deze software is bijgewerkt tot 10.14.x maar Catalina is 10.15.

 

Om die reden gebruik ik voor gebruik van van diverse 32-bits programma's Parallels i.c.m. Windows 10.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meer problemen met de programma's waar ik dik voor betaald heb en die echt goed zijn. Vandaar dat ik zelfs nog een oude Windows XP-computer af en toe aanzet voor een perfect werkend programma dat me veel geld heeft gekost maar super werkt.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

wat wil je doen met dat programma?

als het alleen setting editeren is of bestanden aanpassen of verplaatsen gaat dat op apple https://www.linuxsat-support.com/thread/146672-demoneditor/

als je wilt streamen roep je het webinterface van de receiver op via het IP adres

als je wilt editen open je gewoon de ftp client voor apple en logt in met root en wachtwoord (indien ingesteld)

heb zelf twee jaar achter een iMac de Vu+ bedient

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, freakydionsoir zei:

Ik ben ook op zoek naar een opvolger van idreamx, een programma dat op windows werkt is geen optie. 
vermits ik enkel apple in huis heb.

Voor zo ver ik weet was de laatste iDreamX Version 3.0.20 en is na 2019 niet meer ge-upgrade.

Ik heb toen ook lang naar een alternatief gezocht maar niet gevonden.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

uploaden is een groot woord qua betekenis, feitelijk kopieer je bestanden naar de receiver en dat is niks anders dan een netwerkverbinding en een protocol gebruiken zoals FTP

en daarmee kom je uit op filezilla voor Apple OS

daarnaast kennen de apple jongens natuurlijk niet ( zijn allemaal dummies 😁) wat de terminal is en ook daarmee als je die weet op te roepen op je mac mini kun je deels je receiver beheren

 

en neen er zijn geen software pakketten meer zoals iDreamx omdat apple dat niet wil ondersteunen als third party software.

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de link opent welke door @Tonskidutch is genoemd zie je de mogelijkheden waarover 'demoneditor' beschikt.

 

Ik heb zo net deze app op mijn Mac mini M2 met de laatste software gedownload en geïnstalleerd en de app wordt door Apple geaccepteerd dus dat is geen belemmering.

 

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...