dutchandrew Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 Ik ben benieuwd welk beeld we krijgen
mereltje Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 1 uur geleden, dutchandrew zei: Ik ben benieuwd welk beeld we krijgen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Moderator ceesv Geplaatst: 22 november 2020 Moderator Geplaatst: 22 november 2020 Ik zelf denk aan dit beeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 3 minuten geleden, ceesv zei: Ik zelf denk aan dit beeld. Jij ziet het wel erg zwart in 😁 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Moderator ceesv Geplaatst: 22 november 2020 Moderator Geplaatst: 22 november 2020 Alternatief kunnen ze hun omroep nog "RAL 9004" noemen, "signaalzwart". 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Timm1983 Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 (aangepast) Of misschien als aanvulling op Canal+ series nu ook Canal+ zwart voor €5 extra per maand. Timm1983 22 november 2020 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Tonskidutch Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 Jullie zien dat veel te zwart. Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Mojo Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 Een hoop zwartkijkers hiero😉 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Anoniem Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 Volgens silvaantje mogen we de woorden liefje, poesje en duifje ook al niet meer gebruiken
Gerard 76 Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 In NL kan en mag alles op de hak genomen worden zolang het maar geen donkere kleur heeft of een niet westers geloof is. Waarom hoor ik niemand klagen over jodenkoeken blanke vla witte chocolade of zoiets? We zijn veel teveel doorgeschoten hier.
Vogelzang Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 Op 21-11-2020 om 10:32, Jean-Claude zei: ik noem mijzelf geen racist, maar het valt me wel op dat het net de "nieuwe inwoners" zijn die niet overweg kunnen met onze waarden en normen en die liever de sharia hanteren als enige universele waarheid waardoor ze zich niet geroepen voelen om zich te houden aan onze wetten en gewoontes. En wee u als ge dit luidop durft te zeggen. Ik vindt het prima als de sharia wordt ingevoerd. Maar dan voor mohammedanen. Eén keer stelen linker handje er af. Tweede keer rechts.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 november 2020 Geplaatst: 24 november 2020 Vind je ditzelf eigenlijk okay om zoiets te schrijven? Verreweg de meeste Moslims, hebben niet voor deze vorm van "rechtspreking" (handafhakken) gekozen en zijn in landen geboren waar dit gehandhaaft wordt. Net als jij in Nederland geboren bent en de rechtspraak juist uitgesproken laks is bij de handhaving van een delikt als stelen. Maar dat is dan in orde volgens jou? Jij scheert de Moslemen over één kam. Het afhakken van je hand komt uitgesproken zeldzaam voor en zeker niet in geciviliseerde landen in Mosleemse wereld. Maar jij vindt het prima. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Vogelzang Geplaatst: 24 november 2020 Geplaatst: 24 november 2020 Sharia en de mohammedanen die dit als norm zien, is iets waardoor groeperingen en individuen zich geroepen voelen over te gaan tot onthoofding, kerkgangers vermoorden, discotheekgangers afschieten etc. In dat kader bedoel ik met handje er af een passende waarschuwing voor personen die de sharia willen. Op geen enkele wijze heb ik het over landen gehad, nog over goed bedoelende mohammedanen ook in dit land. Je verwijt en betoog doen me (met je eigen woorden naar Sprietje) twijfelen aan je verstandelijke vermogens. We kennen elkaar overigens uit de tijd dat je op dit forum ingeschreven stond met woonplaats Amsterdam en beroep souteneur. Ook toen al betweterig en mensen afzeiken. Je hebt toen je sporen kunnen uitwissen door uit het forum te stappen en al je inbreng te laten wissen. Tijd voor herhaling ? 1
Moderator ceesv Geplaatst: 24 november 2020 Moderator Geplaatst: 24 november 2020 Dit heeft niets meer met de titel te maken, dit onderwerp wordt gesloten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten