astro iris Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 Radio Monique bezig met testuitzendingen op de 918 AM, begin december gaan die van start met reguliere uitzendingen. Op hun FB staan ze nog steeds vermeld als Radio Monique 963 maar binnenkort wordt dit verandert naar Radio Monique 918. Radio Monique 918 heeft niets te maken met Radio Monique 963 Gold uit Breskens.
cookie monster Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 (aangepast) 9 uren geleden, astro iris zei: Radio Monique 918 Vermoedelijke live stream: https://www.radiomonique963revival.nl/whiteControllers_withPlaylist_ex1 Deze LPAM 100W Moniquezender: https://fmscan.org/transmitter.php?i=3800155 Velsen-Noord (nho) AM transmitter info Netherlands , Noord-Holland (nho) , kHz s m ctry program lng times days target pwr ⓘ stream 918 HOL 0.1 ⓘ ▶ Geheel niet te ontvangen alhier in België !! 22 november 2020 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 Het is 100 Watt PEP. Dat zijn 25 echte Watts in de antenne. Wat dan het ERP vermogen is hangt van de antenne af. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
astro iris Geplaatst: 23 november 2020 Auteur Geplaatst: 23 november 2020 kiekiek, hoever zit jij af van de zendlocatie?
cookie monster Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 12 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Het is 100 Watt PEP. Dat zijn 25 echte Watts in de antenne. Wat dan het ERP vermogen is hangt van de antenne af. Als gewone luisteraar die elektronica leuk vind , zo leer ik nog wat bij 🙂 Dank U 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
astro iris Geplaatst: 23 november 2020 Auteur Geplaatst: 23 november 2020 13 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Het is 100 Watt PEP. Dat zijn 25 echte Watts in de antenne. Wat dan het ERP vermogen is hangt van de antenne af. Ze hebben zowat een grote week geleden wat werkzaamheden uitgevoerd aan de antenne, waardoor blijkbaar het ontvangstgebied groter is geworden.
astro iris Geplaatst: 23 november 2020 Auteur Geplaatst: 23 november 2020 (aangepast) En de vroegere zender op zee. Volgens mij was dat de Ross Revenge. 23 november 2020 aangepast door astro iris
Anoniem Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 1 uur terug, astro iris zei: kiekiek, hoever zit jij af van de zendlocatie? Is niet mijn video astro, maar van iemand die op zijn youtube kanaal zegt in Antigua en Barbuda te zitten, maar dat lijkt me stug
Anoniem Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 19 minuten geleden, astro iris zei: En de vroegere zender op zee. Volgens mij was dat de Ross Revenge. Zekerssss Een van de mooiere zendschepen.
astro iris Geplaatst: 23 november 2020 Auteur Geplaatst: 23 november 2020 Nog eentje uit de oude doos.
Anoniem Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 Het is en blijft een leuke tijd astro!
astro iris Geplaatst: 23 november 2020 Auteur Geplaatst: 23 november 2020 9 minuten geleden, kiekiek zei: Het is en blijft een leuke tijd astro! Voor wie het meemaakte , nog steeds kippenvel moment.
Anoniem Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 7 minuten geleden, astro iris zei: Voor wie het meemaakte , nog steeds kippenvel moment. Ik kan me uit de Mi Amigo tijd nog een programma herinneren elke zondagmiddag ´geschiedenis van de zeezenders´. Ken je dat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen