Denisdaf Geplaatst: 24 december 2020 Geplaatst: 24 december 2020 21 minuten geleden, Mimisiku zei: Ik ga ermee stoppen. Mooi. Ik heb en ben vrij tot de vlakke 8 er aankomt. Dan is het voor altijd. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Miauw Geplaatst: 24 december 2020 Geplaatst: 24 december 2020 (aangepast) 22 uren geleden, D-box zei: @Miauw Je hebt niks verkeerds geschreven. Als ik je nickname zie moet ik altijd aan een kat denken, en dat doet me vreugde; het was dus eigenlijk als compliment bedoeld. Klik op onderstaande link: R.I.P. Bento, the Keyboard Cat | Consequence of Sound Helaas is Bento overleden, maar dat wens ik jou uiteraard niet toe; ik hoop dat je 100 wordt of ouder. Fijne Kerst en alvast een gelukkig 2021 Groetjes, D-box Ohw sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. Op 23-12-2020 om 22:22, Denisdaf zei: Als je reactie naar mij is dan zeker niet hoor. Ik had iemand anders voor ogen met mijn reactie. Nee, mijn naam werd met @ genoemd en ik begreep dat verkeerd, kan gebeuren. 24 december 2020 aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
HG5812 Geplaatst: 30 december 2020 Auteur Geplaatst: 30 december 2020 Hallo. Joyne heeft de namen van de Foxsports zenders gewijzigd in ESPN 1, 2 en 3.
Mimisiku Geplaatst: 2 januari 2021 Geplaatst: 2 januari 2021 Morgen de picons maar weer eens aanpassen.... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Berteman Geplaatst: 10 januari 2021 Geplaatst: 10 januari 2021 (aangepast) Op 23-12-2020 om 19:23, Satwatcher zei: Dat hoeft je zeker niet te doen. Ik geloof je ook dat je het zo hebt gedaan. Het kan mogelijk echter wel de nodige consequenties voor Joyne krijgen. Als inwoner van Nederland ben ik anders wel abonnee van TV Vlaanderen, en dat met een Nederlands adres en IBAN nummer. Waarom zou dat dan geen consequenties hebben voor TV Vlaanderen maar mogelijk wel voor Joyne? Ik begrijp dat niet zo. Hoe dan ook: als het mijn schotel lukt de Eutelsat op 9 graden O te ontvangen, dan stap ik zeker over naar Joyne, met zowel het Nederlandse als Vlaamse aanbod: is een stuk voordeliger dan een maandelijkse automatische incasso van CD en aanrekening van TVV. 😉 11 januari 2021 aangepast door Berteman tiepvout verbeterd VU+Solo4K, VUSoloSE, Synology NAS, MacBook Pro, HP Envy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen