Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2020 Geplaatst: 10 december 2020 Als een van de vijf belangrijkste profeten word Jezus 25 keer in de koran genoemd. Dat het een andere invulling van "feest" is lijkt me wel evident bij de islam waar geen ander dan Allah mag worden geëerbiedigd. Het christelijke feest dat erom heen gebouwd en gekunsteld is geworden is een persoonlijke smaak van desbetreffende. Maar blijft het woord herdenking... en dan ga ik maar liever on topic om geen religieus debat hier te veroorzaken Nothing Compares 2U Jimmy Scott
RonBoy Geplaatst: 10 december 2020 Geplaatst: 10 december 2020 40Up Radio et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.
mebo870 Geplaatst: 10 december 2020 Geplaatst: 10 december 2020 Er zijn best goede kerstplaten gemaakt door de jaren heen, maar die zijn niet talrijk. Elke za(n)ger(es) of groep maakt wel een kerstnummer, de meeste kerstnummers die men op radio draait zijn dan ook niet om aan te horen ↓ The key to happiness. Stay away from idiots
Big fellow Geplaatst: 10 december 2020 Geplaatst: 10 december 2020 Er zijn ook een aantal zenders die de top -heel veel- uitzenden... Dan hoor je iedere plaat maar een keer.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Anoniem Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 23 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Eeehh? Die zullen de laatste zijn die wat om Kerstmis geven. Ze nemen maar al te graag een kerstpakket in ontvangst
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 Ook voor de liefhebbers is er wel wat "on demand" Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 Om precies te zijn heb ik vandaag: Rudolf the Red Nosed Reindeer al 4 keer gehoord! Dus ik kan er weer tegen aan. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 (aangepast) WTH , een decompositie van 3 jaar geleden 😊👌🥳 check mijn youtubekanaal , thedishcookiemonster video 26 dec. 2017 Ik ben werkelijk een geniaal (&) muZIEKkaal wonder 🤫 🤭 11 december 2020 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 Iets voor daf_driver: Ik las een goeie recensie van een nieuwe kerst-CD van Dolly Parton.🙂 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 december 2020 Geplaatst: 15 december 2020 Ik heb net een nieuwe www radiozender ontdekt: www.uniteddj.com Het zijn de oude DJ´s van radio Luxemburg 208 "the Station of the Stars". Goede moderatie..geen reklame (tot dus ver) en maar heeeeeeel weing Kerstmuziek shit. Deze zender is goed te pruimen en voor het geluid hoef je niet naar een psychiater hoeven te rennen. De app is te vinden in de AppStore´s. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mebo870 Geplaatst: 15 december 2020 Geplaatst: 15 december 2020 Ik hoor ze daarnet zeggen dat ze vanaf maandag ......jawel kerstmuziek gaan draaien 😳 The key to happiness. Stay away from idiots
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2020 Geplaatst: 15 december 2020 Maar dan wel van Slade ouwe dj's Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 december 2020 Geplaatst: 15 december 2020 19 minuten geleden, mebo870 zei: Ik hoor ze daarnet zeggen dat ze vanaf maandag ......jawel kerstmuziek gaan draaien 😳 Dat is in ieder geval beter dan die andere meuk zenders die al 2 maanden geleden zijn begonnen. En die tijd-span is normaal voor de kerstdagen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 december 2020 Geplaatst: 15 december 2020 15 minuten geleden, Tonskidutch zei: ouwe dj's Ja...het zijn ouwe bakken. Maar ik ben met Radio Luxemburg opgegroeid. Het was dé zender ´s avonds. Maakte er altijd mijn huiswerk bij. Was een leuke tijd en je kon ze over praktisch over heel Europa zonder moeite ontvangen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2020 Geplaatst: 15 december 2020 Niks mis mee hoor. Luister zelf ook nog wel terug in de tijd. (Net als het licht dat van een ster komt die dat licht al miljoenen jaren geleden uitzond.) Er zijn zelfs mensen die nu nog naar Beethoven luisteren. Muziek is nu eenmaal smaakgevoelig. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen