Gene 1225 Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 Ik heb sinds een paar weken een nieuwe wagen. Er staan nogal veel toeters en bellen op het display waarvan de meeste mij nog onbekend zijn. Vanmorgen zag ik dit kakkend ventje, maar wat soort defect moet ik me hierbij voorstellen ? 3 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Rivellino Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 Is dat niet de temperatuur (-4 graden). KPN Box 12 glasvezel
Anoniem Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 44 minuten geleden, Gene 1225 zei: Ik heb sinds een paar weken een nieuwe wagen. Vanmorgen zag ik dit kakkend ventje, maar wat soort defect moet ik me hierbij voorstellen ? Weet je wel zeker dat je een beetje kwaliteit hebt? Lijkt meer op een schijtbak
Sprietje Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 1 uur geleden, Gene 1225 zei: Ik heb sinds een paar weken een nieuwe wagen. Er staan nogal veel toeters en bellen op het display waarvan de meeste mij nog onbekend zijn. Vanmorgen zag ik dit kakkend ventje, maar wat soort defect moet ik me hierbij voorstellen ? Ik zie helemaal geen kakkend ventje. Ik zie alleen maar -4 graden staan.
Satterdam Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 een kakkend ventje aan de diarree. het spuit er horizontaal uit 😆 1
Zatter Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 Kan zijn dat de auto aan geeft dat je wat moet doorijden want de motor is nog steeds koud. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Gene 1225 Geplaatst: 3 december 2020 Auteur Geplaatst: 3 december 2020 Oeps, ik was vergeten van een 😜 achter de laatste zin te plaatsen. en je kan van mening verschillen met Kiekiek , maar dit keer heeft hij het dus bij het rechte eind.😄 keep smiling boys. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
astro iris Geplaatst: 3 december 2020 Geplaatst: 3 december 2020 Ik zag ook direct wat het was, maar ik krijg hier thuis nu en dan de opmerking dat ik teveel fantasie heb.😛 1
Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Zou wat zijn als ze dat in de NS stations gaan gebruiken, dan vindt Sprietje de toiletten niet meer ! Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Sprietje Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Ze doen maar, ik ben al zeker 25 jaar niet meer met de trein geweest. 1
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 16 uren geleden, Sprietje zei: Ik zie helemaal geen kakkend ventje. Ik zie alleen maar -4 graden staan. Dit moet in de auto van Sprietje zijn die bij hem in Spanje staat. Zo warm is het daar niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 (aangepast) 23 uren geleden, Satterdam zei: een kakkend ventje aan de diarree. het spuit er horizontaal uit 😆 Da' moet wel een heel drukkend moment zijn !! 😱🥶 Het gevolg van een heel speciaal laxeermiddel , zeker weten 🥳😎👌🥶😂 Op 3-12-2020 om 16:05, Gene 1225 zei: maar wat soort defect moet ik me hierbij voorstellen ? U rijdt dus met een schijtauto 😂🤣 4 december 2020 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen