Sprietje Geplaatst: 19 september 2021 Auteur Geplaatst: 19 september 2021 Racingnews365 heeft een interessante video gemaakt over "Het team rond Max Verstappen" met mooie historische beelden.
Sprietje Geplaatst: 22 september 2021 Auteur Geplaatst: 22 september 2021 GP Monaco past traditioneel 4 daags evenement aan. Jarenlang werden de 1e en 2e vrije training op donderdag gereden waarbij vrijdag een rustdag was. Volgend jaar gaat dat veranderen en worden de eerste en tweede vrije training gewoon op vrijdag gereden zoals gebruikelijk in de f1.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 september 2021 Geplaatst: 24 september 2021 Formule 1 rechten mogelijk naar Netflix: https://www.tvbeurope.com/business/is-netflix-joining-the-race-for-formula-1-rights "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 24 september 2021 Moderator Geplaatst: 24 september 2021 Ze denken erover na, en zouden eventueel, indien ze alle rechten zouden kunnen kopen het nu kunnen overwegen, dus ooit misschien in de verre toekomst.... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2021 Geplaatst: 25 september 2021 Vind ik niet eens zo raar, kan eindelijk weer eens een goed stel verslaggevers en moderatoren aangesteld worden. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Moderator ceesv Geplaatst: 25 september 2021 Moderator Geplaatst: 25 september 2021 Komt het systeem dat je zelf je pakket kunt samenstellen met gewenste programma's er toch. Alleen heb ik altijd beweerd dat je dat fors meer geld gaat kosten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2021 Geplaatst: 25 september 2021 Het ligt toch ook wel aan de soort TV verslaving hoor. ik kan met FTA satelliet, NPO start en netflix heel goedkoop kijken wat me het meest bevalt. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
moonchild Geplaatst: 3 oktober 2021 Geplaatst: 3 oktober 2021 In 2026 komen meer eenvoudige powerunits zonder mgu-h, met mega power mgu-k's. En Audi en Porsche stappen met motoren in de F1. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Sprietje Geplaatst: 7 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2021 Honda en Red Bull zetten samenwerking officieel voort na 2021. De medewerkers van Honda Racing Development UK in Milton Keynes treden in dienst van Red Bull Powertrains.
Sprietje Geplaatst: 14 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2021 Honda-baas geeft aan dat ze waarschijnlijk terug keren in de Formule 1.
moonchild Geplaatst: 17 november 2021 Geplaatst: 17 november 2021 Audi koopt de gehele toko van McLaren. De andere dochter van de VW group neemt dan de RBR powertrain tent over en levert PU's aan RBR en McLaren. Dit alles voor de nieuwe engine specs in 2025, dus zonder mgu-h. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Sprietje Geplaatst: 18 november 2021 Auteur Geplaatst: 18 november 2021 Brokkenpiloten | Schumacher doorbreekt magische grens van 3 miljoen euro schade. Lees meer hier over op deze site: https://www.f1maximaal.nl/formule-1/brokkenpiloten-schumacher-doorbreekt-magische-grens-van-3-miljoen-euro-schade Zie hier ook de Coureursstand F1 brokkenpiloten van alle 20 rijders.
Tonskidutch Geplaatst: 18 november 2021 Geplaatst: 18 november 2021 z'n verzekeringspremie zal wel behoorlijk hoger worden 🤣 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Sprietje Geplaatst: 18 november 2021 Auteur Geplaatst: 18 november 2021 Is Red Bull het geheim van Mercedes en Hamilton op het spoor? Een interessant artikel van Racingnews365 dat hier te lezen is: https://racingnews365.nl/is-red-bull-het-geheim-van-mercedes-en-hamilton-op-het-spoor
Sprietje Geplaatst: 19 november 2021 Auteur Geplaatst: 19 november 2021 Het verloop van het drivers championship F1 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen