moonchild Geplaatst: 20 november 2021 Geplaatst: 20 november 2021 Hamilton heeft zo'n klein blondje rondlopen die hem op al zijn wensen bedient. Waarom heeft Max dat niet ook? Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
mereltje Geplaatst: 21 november 2021 Geplaatst: 21 november 2021 10 uren geleden, moonchild zei: Hamilton heeft zo'n klein blondje rondlopen die hem op al zijn wensen bedient. Waarom heeft Max dat niet ook? Max heeft een echte vriendin 😂 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Sprietje Geplaatst: 21 november 2021 Auteur Geplaatst: 21 november 2021 11 uren geleden, moonchild zei: Hamilton heeft zo'n klein blondje rondlopen die hem op al zijn wensen bedient. Waarom heeft Max dat niet ook? Aha..., je bedoelt de 46 jarige Australische fysiotherapeut Angela Cullen die sinds 2016 samenwerkt met Lewis Hamilton. Ze is getrouwd en heeft 3 kinderen. Ja die is altijd in de schaduw van Hamilton te vinden. Maar die doet meer dan alleen fysiotherapie. Ze zorgt voor alles voor Hamilton, ze draagt zijn helm, zijn kleren, zorgt dat Hamilton altijd zijn stepje bij de hand heeft, geeft hem knuffels en ik weet niet wat nog meer. Ze verdient ongeveer €120.000 schoon per jaar en haar vermogen wordt geschat op $ 15 miljoen. Lewis Hamilton wordt momenteel verondersteld vrijgezel te zijn. Hij is vooral bekend om zijn aan/uit relatie met Pussycat Dolls-zangeres Nicole Scherzinger die zeven jaar duurde. Bekijk dit filmpje over Angela Cullen,
Tonskidutch Geplaatst: 21 november 2021 Geplaatst: 21 november 2021 lijkt wel De Story hier of de Libelle. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 november 2021 Geplaatst: 21 november 2021 30 minuten geleden, Sprietje zei: Aha..., je bedoelt de 46 jarige Australische fysiotherapeut Angela Cullen die sinds 2016 samenwerkt met Lewis Hamilton. Ze is getrouwd en heeft 3 kinderen. Ja die is altijd in de schaduw van Hamilton te vinden. Maar die doet meer dan alleen fysiotherapie. Ze zorgt voor alles voor Hamilton, ze draagt zijn helm, zijn kleren, zorgt dat Hamilton altijd zijn stepje bij de hand heeft, geeft hem knuffels en ik weet niet wat nog meer. Ze verdient ongeveer €120.000 schoon per jaar en haar vermogen wordt geschat op $ 15 miljoen. Lewis Hamilton wordt momenteel verondersteld vrijgezel te zijn. Hij is vooral bekend om zijn aan/uit relatie met Pussycat Dolls-zangeres Nicole Scherzinger die zeven jaar duurde. Bekijk dit filmpje over Angela Cullen, Dit zijn toch echt van die metadata die je allemaal wilt weten. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Crazy Sat Geplaatst: 22 november 2021 Geplaatst: 22 november 2021 Iedereen verwacht dat de titelstrijd in de Formule 1 tot het gaatje zal gaan, maar toch kan Max Verstappen zich in de voorlaatste race in Saudi-Arabië al tot wereldkampioen kronen. Maar dan heeft hij wat medewerking van Lewis Hamilton nodig. Na twee overwinningen op rij voor Lewis Hamilton in Brazilië en Qatar is de titelstrijd in de Formule 1 ongemeen spannend. Amper 8 punten scheiden koploper Max Verstappen van titelverdediger Hamilton. In Saudi-Arabië en Abu Dhabi vallen nog maximaal 52 punten te verdienen. Het dubbeltje kan dus nog op beide kanten vallen. Toch zijn er al 4 scenario's waarbij Verstappen in de voorlaatste GP al zeker kan zijn van zijn eerste wereldtitel: Als Max Verstappen wint in Saudi-Arabië mét de snelste wedstrijdronde en Lewis Hamilton eindigt 6e. Als Max Verstappen wint in Saudi-Arabië en Lewis Hamilton eindigt 7e. Als Max Verstappen 2e wordt in Saudi-Arabië mét de snelste wedstrijdronde en Lewis Hamilton eindigt 10e. Als Max Verstappen 2e wordt in Saudi-Arabië en Lewis Hamilton eindigt buiten de punten. Maar Hamilton heeft zijn lot nog volledig in eigen handen. Met overwinningen in Saudi-Arabië en Abu Dhabi pakt de Brit hoe dan ook zijn historische 8e wereldtitel in de Formule 1. bron : Sporza 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
moonchild Geplaatst: 22 november 2021 Geplaatst: 22 november 2021 Oh, ik heb een heel slecht voorgevoel. Ham wint 2 keer Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: 22 november 2021 Geplaatst: 22 november 2021 Iemand anders rost Hamilton van de baan en Verstappen is kampioen. Hoe moeilijk kan het zijn.😉 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
mereltje Geplaatst: 22 november 2021 Geplaatst: 22 november 2021 Bottas Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
gerrit B Geplaatst: 22 november 2021 Geplaatst: 22 november 2021 Red Bull heeft toch ook een B team? Net even niet genoeg ruimte geven bij het inhalen en te scherp insturen klaar. Zo werkt(e) Mercedes toch zelf ook? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 23 november 2021 Geplaatst: 23 november 2021 https://www.nu.nl/formule-1/6169158/mercedes-gaat-raketmotor-van-hamilton-in-saoedi-arabie-wel-weer-inzetten.html raketmotor staat voor heel snelle motor en niet raket aandrijving Het lijkt een beetje op intimidatie van Team Mercedes. Eens kijken hoever RedBull is met de Honda motor in Saoedi Arabië. Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Sprietje Geplaatst: 29 november 2021 Auteur Geplaatst: 29 november 2021 Max Verstappen genomineerd voor Sportman van het Jaar. Dat is hier te lezen: https://racingnews365.nl/verstappen-genomineerd-voor-sportman-van-het-jaar
minplus Geplaatst: 29 november 2021 Geplaatst: 29 november 2021 Als dat een Engelse verkiezing was geweest....🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 8 december 2021 Auteur Geplaatst: 8 december 2021 Bernie Ecclestone, voormalig eigenaar van de Formule 1, zegt dat Lewis Hamilton en zijn Mercedes-team niet eerlijk spelen met Formule 1-titelrivaal Max Verstappen. zie: https://www.france24.com/en/live-news/20211208-hamilton-not-playing-fair-with-title-rival-verstappen-ecclestone
bellejt Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 alsof dit nog niet geweten was.Mercedes bepaalt met FIA hoe het verloopt en mss met de nodige fondsen ernaast Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen